|  |  | 

Тарих Тұлғалар

Қазақты шоқындыртпаған Айқожа ишан

143462420_4992694420804002_8183690295689018110_nҚазақты шоқындыртпаған идеялогияның бел ортасында Ақтайлақ би, Шорман билермен бірге болған Айқожа ишан (1773 — 1858 ) үш жүзге пір болған бабама тағзым!
Сібір түріктерінің дінсіз, тілсіз, ділсіз орыстанған Иманнан Иванға айналған фонында, Қазақтың өзін – өзі сақтап қалуында Түркі – Ислам құндылығы мəйегі Имам Ағзам Əбу Ханифа мəсһəбіне мəңгі қарыздармыз.
Ол заманда да секталар сойқаны толастаған емес!
Бірақ ҚОЖАЛАР ИНСТИТУТЫ өз міндетін
Қазақтың Руханият та, Байлар аристократиясымен бірлесіп жеңіп шықты.
Осы құбылыс Қазақ тарихында айтылмайды. Оқулықтардан сызылып тасталған.
Құпия құйтырқы саясат вахаби – салафилердің, қазаққа таза ислам діні 1991 жылы келді деген Бекболат Тілеуханның Парламентте ашық салафилік кезімен байланыста ма?
Əйтеуір адамзаттың 2 ұстазы Əл Фарабиден бастап Орта Азия РЕНЕСАНСын сыйлаған ҚОЖАЛАР ИНСТИТУТЫНЫҢ қалыптасқан мешіт – медресесі РУХАНИЯТЫН көрмеу, бұл наёмниктердің соқырлығы емес, сыртқы ықпалды күштердің млрд таған қаржысына “есектің артын жаласаң да, ақша таптың” кері емес деп кім айта алады?
Ең сорақысы, олар қашып құтылар?
Бірін – бірі бауыздауға айдап салынған қара қазақтың қаны судац ағатыны даусыз.
Репетиция ретінде қанша теракті жасалынды? Отработка на лицо.
Қазпарламент талтаңдаған депуттаттардың ықпалында екенін дəлелдейтін жалғыз факт:
АНТИСАЛАФИТ заңын тіпті уəде беріп, артынан саудиттердің ықпалына түскен Н. Назарбаевтың өзі заң шығарта алмауы!
Енді оқиға қалай дамыйды?
Көреген ЕБ тарихи мусорға лақтырылған ТӨРЕЛЕР ИСТИТУТЫН Қазақ Хандығы 550! арқылы жарқ еткізді!
(Жириновский мен Путин, тарихшы Орыс шовинистерінің кекесінді приколдарын тыңдауға мəжбүр болдық)
Енді Қазақтың коды болған ( Майлықожаның термесі, діни – рухани философиясы т.б.) ҚОЖАЛАР ИНСТИТУТЫН жарыққа шығарып, РУХАНИ ЖАҢҒЫРАМЫЗ?
Бір пессимист шəкіртім:
– Көке қыйналмай ақ қойыңыз.
Салаф – вахабтар террорлық захват жасап, қан төгісте, ойдан қырдан жыйналған молдалар өз бастарын сауғалап қашады.
Сол кезде:
– Ата – бабаларыңыздың жолына еге болыңыздар! — деп тарих сахнасына Қожаларды қайта шақырады! — дейді.
Не айтуға болады?
Бұл идеяны бірінші айтқан академик Салық Зиманов болатын.
Мына шетелге барған медресе шəкірттері əр кімнің жетегінде сектант болады. Қазақты өзіне – өзін қарсы қойып, қан төгеді. Сол болмас үшін мыңдаған жыл қызметі бар ҚОЖАЛАР ИНСТИТУТЫна дінді қайтарып беру керек деген болатын.
Оған егеменділіктің буына масайраған көңіл не істеді? Сырттан келген ақшаның буын қосыңыздар!
Жазушы Қалтай Мұхамеджанов пен муфтий Ратбек қажының айтысы астарында не тұр?
Осы секта тұрды.
Менің діни хабарым не үшін жабылды?
Вахабизм идеясы иісі суғарылған Халифа Алтай құраны не үшін жүз мыңдаған тиражбен тегін таратылды?
Осы секта туралы сұқбатыма жауап бере алмай, Халифа микро инсульт алса да, мен: — Ертеңгі баррикада екі жағына бөлінетін қазақ жастары үшін Сіз дін қайраткері жауап бересіз! – деп камераны тоқтатпадым. Скорый келіп, укол салып жатса да!
Міне, осы жағдайға тірелдік!
ЕБ тікелей жауап беретін жағдай!
Kalila Umarov тің facebook парақшасынан алынды

Related Articles

  • Христиан миссионерлерінің құмдағы іздері

    Орыны: Қашқар қ-сы; Жылы: 1933 ж; Аты-жөні: Қабыл Ахонд; Діні: христиан; Түсініктеме: Бұл жігіттің кейінгі есімі Қабыл Ахонд, христиан дінін қабылдаған алғашқы ұйғыр. Кейін діни сеніміне байланысты өлтірілген. Сурет еуропадағы миссионерлік музей архивінде сақтаулы. Аталған музейде жүздеген христиан ұйғыр өкілдерінің суреті сақталған. 1930 жылдары христиан ұйғырларына тұрғылықты мұсылмандар мен әкімшілік билік тарапынан қысым көрсетіле бастаған соң бір бөлімі миссионерлерге ілесіп еуропа елдеріне “һижраға” кетті. Алқисса Христиан әлемінің Қашқарияға баса мән беруі әсіресе Яқұп Бек мемлекеті кезеңінде жаңа мүмкіндіктерді қолға келтірді. 1860-70 жж. Қашқарияның Цин империясына байланысты көңіл күйін жақсы пайдаланған Христиан әлемі Үндістан мен Тибет арқылы Қашқарияға мәдени ықпалын жүргізе бастады. Олардың мақсаты бұл аймақты Ресей империясынан бұрын өз ықпалына

  • Айтпай кетті демеңіз… (Тибет архиві туралы)

    Алтайдан ауған ел туралы тарихи жазбаларда оқтын-оқтын айтылғаны болмаса исі қазақ жұртына Тибет туралы түсінік әлі күнге дейін беймәлім. Әсіресе Тибет жазба деректерінде күллі түркі баласының тарихы туралы тың деректердің көмулі жатқанын тіптен біле бермейміз. Тибет- тарихи деректің ең көп сақталған аймағы саналады. Мәдени, әдеби, рухани және тарихи түрлі деректердің ықылым заманнан бері жақсы сақталуымен сырт әлемді өзіне баурап кеген Тибет жұртына 19 ғасырдан бастап Батыс экспедициясы баса назар аударып кешенді зерттеулер жасады. Соның негізінде Тибеттегі кейбір салалық байырғы деректер Батысқа көшірілді. Есесіне Тибеттану ғылымы қалыптасты. Жағырафиялық орналасуы тым ұзақ болғандықтан Тибеттану ғылымы қазақ жұртына қажеттілік тудырмады. Тибеттанумен негізінде алпауыт күштер айналысты. Олар тибет жұртын игеруді басқа қырынан бағалады. Тибетте

  • Демографиялық сараптама

    1-ші сурет қазақтар; Демографиялық ахуал 1949-2020 жж. аралығын салыстырмалы көрсеткен. 1949 жылға дейін, атап айтқанда коммунистік қытай үкіметі орнағанға дейін Шынжаң өлкесінің солтүстік бөлігінде қазақтар, оңтүстік бөлігі Қашқарияда ұйғырлар басым санды ұстады. 1951-54 жылдары ұлттық межелеу кезінде орталық үкімет құрған комиссия сараптамасы бойынша ұлттық автономиялық территорияны анықтау мына екі бағытта жүргізілді. Олар: БІРІНШІ, ұлттық автономияны межелеу бойынша оның атауын тұрақтандыру. Осы бойынша үш атау ұсынылды: *ШЫғыс Түркістан автономиялық федерациялық респубиликасы; *Ұйғырстан автономиялық респубиликасы; *Шынжаң автономиялы респубиликасы. ЕКІНШІ, автономияның әкімшілік тұрпатын анықтау; Осы бойынша: *Федерециялық тұрпат; *Автономиялық облыс және окург тұрпат; *Аймақ және аудан дәрежелі автономиялық окург тұрпаты. Межелеу комиссиясы аталған екі бағытта сараптама нәтижесін қорытындылады. Комиссия қорытындысы бойынша Шынжаң өлкесінің

  • Бақсылар институты

    Сараптама (оқысаңыз өкінбейсіз) Бірінші, ілкіде Түркі баласында арнайы қаған құзіреті үшін жұмыс істейтін көріпкел бақсылар институты болған. Аты бақсы болғанымен ханның қырық кісілік ақылшысы еді. Көріпкел бақсылар хан кеңесі кезінде алдағы қандайда бір саяси оқиға мен ситуацияны күні бұртын болжап, дөп басып талдап һәм сараптап бере алатын соны қабілеттің иесі-тін. Оларды саяси көріпкелдер деп атаса да болады. Хан екінші бір елді жеңу үшін білек күшінен бөлек көріпкел бақсылардың стратегиялық болжауына да жүгінетін. Қарсылас елдің көріпкел бақсылары да оңай емес әрине. Екінші, уақыт өте келе саяси көріпкел бақсылар түркілік болмыстағы стратегиялық мектеп қалыптастырды. Түркі бақсылары қытай, үнді, парсы, ұрым елдерін жаулап алуда маңызды рөл атқарды. Ол кездегі жаһандық жауласулар жер, су,

  • Шағын сараптама:Шыңжаң өлкелік үкіметі, шетелге оқушы жіберу жұмысы

    Шағын сараптама 1934-35 жылы жаңа Шыңжаң өлкелік үкіметі құрылған соң шетелден оқу, шетелге оқушы жіберу жұмысы кешенді жүзеге асты. Соның негізінде өлкелік үкімет Совет Одағынан оқитын жас талапкерлерге конкурс жариялап арнайы үкіметтің оқу стипендиясын бөлді, нәтижесінде 1935-39 жылдары ұзын саны 300-ге тарта студент Совет Одағында білім алды. 1935 жылдары Шығыс Түркістандық студенттердің ең көп оқуға түскен білім ордасы- Ташкендегі САГУ еді, атап айтқанда Орталық Азия Мемлекеттік Университеті. Ташкеннен оқыған Шыңжаңдық студенттер Шығыс Түркістанның барлық аймақтарында түрлі қызметте жұмыс істеді, оларды кейін “Ташкентшілдер” деп те атады. 1939 жылдан кейін Мәскеу мен Шыңжаң өлкелік үкіметтің арасы дипломатиялық дағдарысқа ұшырады, соның кесірінен ресми Үрімжі Совет Одағы құрамындағы студент азаматтарды елге шақыртып алды. Білім

Пікір қалдыру

Электорнды поштаңыз сыртқа жарияланбайды. Белгі қойылған өрісті толтыру міндетті *

Аты-жөні *

Email *

Сайты

Kerey.kz/Керей.кз

Біз туралы:

Тел: +7 7071039161
Email: kerey.qazaq@gmail.com

Kerey.kz тің бұрынғы нұсқасын http://old.kerey.kz тен оқи аласыздар!

KEREY.KZ

Сайт материалдарын пайдаланғанда дереккөзге сілтеме көрсету міндетті. Авторлар пікірі мен редакция көзқарасы сәйкес келе бермеуі мүмкін. Жарнама мен хабарландырулардың мазмұнына жарнама беруші жауапты.

Сайт санағы: