|  | 

Көз қарас

Қазақ қыздарының өзге ұлт өкілдеріне тұрмысқа шығуына “БОЙКОТ” жариялаймын!

 

  • Қарлығаш НұрбайҚарлығаш Нұрбай

Ұлттың жаманы жоқ. Алайда, әрбір ұлттың өз ұстанымы, ділі мен діні, адет-ғұрпы, салт-дәстүрі бар. Жүз жерден махаббат пен түсіністік болғанның өзінде ұлттық болмысы жағынан бір-бірінен ерекшеленіп, көзқарас екіге бөлінеді. Біреудің қателігін көріп, адам оны қайталамауға тырысуы тиic.
Бір бейтаныс қыздың әңгімесі әлі ойымнан кетер емес. Үлде мен бүлдеге оранып, ертегідегі ханшайымдай өмір сүремін деп ойлап, араб араб жігітіне тұрмысқа шығады. Сөйтіп онымен Біріккен Араб Әмірлігіне кете барады. Онда барғанда күйеуі қара хиджап кигізіп, үйде қамап ұстайды. Өзінен басқа тағы үш араб әйелі бар екен. Ол араб жігітіне тұрмысқа шыққанына қатты өкінеді. Мұнда неге келдім деп жылаумен күндері өтеді. Арманы көз алдынан бал-бұл ұшады. Қашудың амалын қарастырады. Балалы болады. Екі рет қашқанда күйеуі ұстап алып, құжаттарын тартып алып, елден шығармайтындай етеді, қара тізімге енгізеді.
Күйеуі басқа елге іссапарға кеткенін пайдаланып, үйде тығулы құжатты тауып алып, баласымен қашады. Қазақстанға баратын ақшасы болмағандықтан жол-жөнекей көлік тоқтатып, қайыр сұрап алға жылжып отырған. Елшіліктен көмек сұрап, елге оралған. Араб жігітіне тұрмысқа шыққанына өкінетінін қайта-қайта айтып, қазақ қыздарының басқа ұлт өкіліне тұрмысқа шығуына кеңес бермейтінін, оған қарсы екенін білдірді. Танымы мен болмысы бөлек, көзқарастары әртүрлі болғандықтан әркім өз ұлтына үйленгені дұрыс екен дейді өмірден таяқ жеген құрбым.
Қыздар, құлақтарыңызға «алтын сырға», ешқашан, қандай жағдай болмасын өзге ұлт өкілдеріне тұрмысқа шығуға қызықпаңыздар! Өзге ұлтқа тұрмысқа шығып, шекесі қызып жүрген ілуде бір кездесер, яғни 10 қыздың біреуі ғана. Ал қалғаны туған-туысынан ажырап, тотықұстай торда өмір сүріп,ешқандай байлық та, бақыт та жоқ екенін біліп, өкініп жатқандары баршылық. Бейхабар кеткен қаншама қазақ қыздары да бар.
«Бақыт оңай сипатпайды бұрымын» деп М.Шаханов ағамыз айтқандай, бақытты алыстан іздемей, жаныңыздан іздесеңіз табылады. Сондықтан пәтерден пәтердәі жағаласа да қазақтың жігітінің етегінен ұстаған дұрыс. Кейбір адамдар ішкіш, жалқау қазақ жігіттеріне тұрмысқа шыққанша, жағдайы жақсы өзге ұлтқа кеткен дұрыс деп ақыл айтады. Бізде бай болса болды, ұлтына қарамай кете бер деген қағида пайда бола бастады. Тұрмысқа шыққың келсе, шетелге барыңдар, ол жақта еркектер көп дейтін пікірлерді фейсбуктен оқып қалдым.
Бірде таксиге бірге мінген қыздың жанындағы жігіт түрік екен. Одан «бұған несіне қызықтың, қазақ жігіттері құрып қалды ма» деп сұрадым. Ол: «қазақтың жігіттері дөрекі, жалқау, түріктің жігіттері сияқты қызға қатты көңіл бөлмейді» деді. Міне, осылай бір кыз басқа ұлтқа тағы кетті. Ал олардың өз елдерінде әйелі мен бала-шағалары бар. Не дейміз, өзге ұлтқа тұрмысқа шығып қойғандарға бақыт тілейміз. Ал әлі тұрмыс құрмаған қыздарға өзге ұлт өкілдеріне құмар болмаңыздар дейміз. Қазақстанда қыздар көп, жігіттер аз дегенменен үйленетін жігіттер баршылық.
Қорыта айтқанда, қазақтың қаны бұзылмасын, қазақ қыздары тек қазақ жігіттеріне тұрмысқа шықсын!
Қарлығаш Нұрбай
Facebook-тегі парақшасынан

Alashainasy.kz 

 

Related Articles

  • Қазіргі заңнама аясында мемлекеттік тілді қалай дамытуға болады?

    Қазіргі заңнама аясында мемлекеттік тілді қалай дамытуға болады?

    Zhalgas Yertay         Қазақстан билігі мемлекеттік тілді дамыту үшін қатаң шешімдерге барғысы келмейді дейік. Бірақ қазіргі заңнама аясында мемлекеттік тілді қалай дамытуға болады? Соны ойланып көрейік. Қазақ тілін дамыту жайын айтқан кезде Қазақстан билігі қоғамды екіге бөледі. Бірі – тілді дамытудың радикал шешімдерін ұстанады, екінші жағы – қазіргі статус-квоны сақтағысы келеді, яғни ештеңе өзгертпей-ақ қояйық дейді. Бірақ екі жолды да таңдамай, ортасымен жүруді ұсынып көрсек қайтеді!? Батыл қадамдарға барайық, бірақ ол радикал жол болмасын. Қазақ тілін күшпен емес, ортаны дамыту арқылы күшейтсек болады. Яғни адамдар тілді үйреніп әуре болмай-ақ, халық жай ғана қазақ тілі аясында өмір сүруді үйренсін. Негізгі ой осы. Біз осы уақытқа дейін адамдар ортаны

  • Елдес Орда, тарихшы: «Түркістан» атауын қолдану – аймақтағы жұмсақ күш позициясын нығайту тәсілі

    Елдес Орда, тарихшы: «Түркістан» атауын қолдану – аймақтағы жұмсақ күш позициясын нығайту тәсілі

    Фото ашық дереккөздерден алында Өткен аптада Түркияның ұлттық білім министрлігі мектеп бағдарламасына «Түркістан» деген терминді енгізген еді. Шетел басылымдарының жазуынша, бұл атау енді «Орталық Азия» ұғымының орнына қолданылмақ. Білім министрі Юсуф Текин жаңа атау түркі әлемінің бірлігін қамтамасыз етуге бағытталғанын айтады. Оның сөзінше, үкімет оқу бағдарламасынан империялық мағынасы бар географиялық атауларды алып тастамақшы. Ең қызығы, «Түркістан» аумағына Қазақстаннан бөлек, Қырғызстан, Өзбекстан, Түркіменстан мен Тәжікстан жатады екен. Сондай-ақ кейбір басылымдар бұл терминнің Қытайдың батысында орналасқан Шыңжан өлкесіне қатысы барын да атап өтті.  Кейбір ғалымдар «Орталық Азия» термині колониализмнен қалғанын жиі атап жүр. ХХ ғасырдағы әлемдік академиялық ғылымды сол кездегі ірі империялар қалыптастырғандықтан, бүгінде мұндай терминдер мен атаулар халық санасына әбден сіңіп

  • АБАҚ АНА ЖӘНЕ ТАСБИКЕ АНА

    АБАҚ АНА ЖӘНЕ ТАСБИКЕ АНА

    Мәми би Жұртбайұлының шежіресінде айтылуынша Керей ұлысының арғы тегі – Шеп, Сеп, Байлау, Қойлау, Елдей, Көлдей, Изен, Жусан секілді тайпалардан таралады екен. Аталған тайпалардың біразы ескі тарих беттерінен кездессе, енді бір бөлімі қазірге дейін Керей руындағы аталардың есімі ретінде аталып келеді. Мұның бір себебін арғы тарихтағы аталардың аты өшпесін деп кейінгі ұрпақтарының аталар атын қайта жаңғыртып қойған дәстүрінен қарау керек. Абақ атауына келсек, арыда Керей ханзадалары мен ханышаларының арасында Абақ, Абақберді, Абахан, Абақтай, Абақай, Абақ бике сынды есімдер болған. Сол ата-апаларының жолын жалғаған, тозып кеткен Керей елінің басын қосып, оған әз ана болған Абақ есімді қасиетті ана өмірде болған адам. Қазақ тарихында ру атына айналған әз аналар аз болмаған. Көрнекті жазушы,

  • ТАРИХ ҒЫЛЫМЫ ҚАЗІР ЭЗОТЕРИКАЛЫҚ ТОПТАРДЫҢ  МЕНШІГІНДЕ

    ТАРИХ ҒЫЛЫМЫ ҚАЗІР ЭЗОТЕРИКАЛЫҚ ТОПТАРДЫҢ  МЕНШІГІНДЕ

         Шығыстанушы-тарихшы Өмір Тұяқбайдың бұрында да «Қазаққа қандай тарих керек? Тәуелсіздік кезеңінде жасалған тарихи мистификациялар хроникасы» деп аталатын мақаласын  (22.05. 2025. Zhasalash.kz) оқып ем. Риза болғам. Жақында Ө. Тұяқбайдың «Қазақстанда тарихи бұрмалаулар мен мифтерге тосқауыл қоюдың жолдары» (02.10. 2025. Zhasalash.kz) атты тағы бір мақаласымен және таныстық. Өте өзекті мәселені көтеріпті. Тарихта орын алып жүрген жағымсыз жайттар турасында ой толғапты. Журналистерді, блогерлерді айыптапты. Тарихтан арнайы кәсіби дайындығы жоқ, бәрін бүлдіріп болды деп.  Келеңсіздікті тоқтатудың нақты жолдарын ұсыныпты. Бұған да көңіліміз бек толды. Әйтсе де тарихты бұрмалауға, өз өтіріктерін насихаттауға тек журналистер мен блогерлер ғана емес, «арнайы кәсіби дайындығы бар» «тарихшылардың» да «зор үлес» қосып жатқанын баяндап, айтылған пікірді одан әрі өрбітіп, жалғастырайық.

  • ЖАЛБЫРҰЛЫ ҚОЙБАС ЖАЙЫНДАҒЫ КҮМӘНДІ КӨҢІРСІК ӘҢГІМЕЛЕР

    ЖАЛБЫРҰЛЫ ҚОЙБАС ЖАЙЫНДАҒЫ КҮМӘНДІ КӨҢІРСІК ӘҢГІМЕЛЕР

                          1. АМАНДЫҚ КӨМЕКОВТІҢ АЙТЫП ЖҮРГЕНІ – АЙҒАҚСЫЗ БОС СӨЗДЕР        Қазақстанның батыс аймағында ғұмыр кешкен өнерпаздың бірі – Жалбырұлы Қожантай  жайлы соңғы кезде қисыны келіспейтін неше түрлі әңгімелер өріп жүр. Мұның басында тұрғандардың бірі – Амандық Көмеков. Бұрында да оның, басқа да кісілердің елді адастыратын негізсіз сөздеріне байланысты нақты дәлелдер келтіріп, «Құлан құдыққа құласа, құрбақа құлағында ойнайды» деген атаумен түзген сын мақаламызды республикалық «Түркістан» газеті (28.09. 2023 жыл) арқылы жұрт назарға ұсынғанбыз-ды. Әлеуметтік желіде Азамат Битан есімді блогердің жуырда жариялаған видео-түсірілімінде А. Көмеков өзінің сол баяғы «әләуләйіне» қайта басыпты. Сөзін ықшамдап берейік, былай дейді ол: «1934 әлде 1936 жылы (?) Мәскеуде өткізілетін

Пікір қалдыру

Электорнды поштаңыз сыртқа жарияланбайды. Белгі қойылған өрісті толтыру міндетті *

Аты-жөні *

Email *

Сайты

Kerey.kz/Керей.кз

Біз туралы:

Тел: +7 7071039161
Email: kerey.qazaq@gmail.com

Kerey.kz тің бұрынғы нұсқасын http://old.kerey.kz тен оқи аласыздар!

KEREY.KZ

Сайт материалдарын пайдаланғанда дереккөзге сілтеме көрсету міндетті. Авторлар пікірі мен редакция көзқарасы сәйкес келе бермеуі мүмкін. Жарнама мен хабарландырулардың мазмұнына жарнама беруші жауапты.

Сайт санағы: