|  |  | 

Мәдениет Руханият

“Қош келдің, әз Наурыз”

54408525_127756978337200_8690308630542548992_nEl Amanaty” қоғамдық бірлестігінің ұйымдастыруымен 21.03.2019ж. “Қош келдің, әз Наурыз” атты береке-бірлікке, ауызбіршілікке шақыру мақсатындағы мерекелік іс шара Алматы қаласы, Алатау мейрамханасында күндізгі уақыт11:00~15:00 аралығында, бүкіл Қазақстанға танымал ұлт зиялылары-қабырғалы қаламгерлер мен қоғам қайраткерлері, саясаткерлердің, қоғамдық бірлестік өкілдерінің, қоғам белсенділерінің, өнерпаздардың қатысуымен жоғары деңгейде өтті.
“El Amanaty” қоғамдық бірлестігі бұл мерекелік іс шараны Қытай қысымынан зардап шегіп отырған қандастарға араша түсудің ұтымды жолдарын ел ағаларының талқысына салу, бұл күндері бұл мәселе жөнінде жақ-жақ болып айтысып, бірін-бірі келсе-келмес қаралап, алтыбақан алауыз болып жүрген ағайындарды береке-бірлікке шақыру, сондай-ақ, осы уақытқа дейін “El Amanaty” қоғамдық бірлестігінің атқарған іс шараларын және алдағы жоспарларын халыққа таныстыру мақсатында өткізді.
Бірінші бөліп сөз алған ақ иық ақын, ұлт жанашыры осы әз науырызды халқымен қайта қауыштырған қайраткер ағамыз Мұхтар Шаханов кеңес кезінде әз наурызды 62 жыл ел өмірінен шеттетіп, мүлде тыйып тастағанын, оны өмірге қайта әкелу үшін өзінің қандай қадамдарға барғанын, ақыры халықтың қолдауымен қолданысқа енгізгенін ерекше тебіреніспен айта келіп, ұлттық, елдік мүдде аясында араз аштылықты қойып, қашанда шындық биігінен бірге табылып, береке бірлікпен жұмыла жұмыс жасауды аманаттады. Одан кейін қабырғалы қаламгер, Қазақ көшін бастаушы халық жазушысы Қабдеш Жұмаділов ағамыз тәуелсіздік қадіріне жетіп, оны көздің қарашығындай қорғау керектігін айта келіп, қандастар мәселесін халық болып, билік болып мемілекеттік деңгейде көтеру керектігін айтып, дастарқанға ақ батасын берді.
Саясаткер ағаларымыздан Ырысбек Сәрсенбайұлы, Әміржан Қосанов қатарлы ағалармыз “El Amanaty” қоғамдық бірлестігінің тындырған істеріне алғыстарын айта келіп, өздерінің құнды ұсыныс пікірлерімен бөлісті.
Ақын, жазушы, ағаларымздан Жәркен Бөдешұлы, Жәди Шәкенұлы, Мұрат Шәймаранұлы ағаларымыз ақ жарма тілектерін жеткізсе, белгілі кино режиссері Еркін Рақышов ағамыз беркені ту ете отырып, ұлт мүддесі төңірегінде бөлінбей-жарылмай топтасу керектігін қадап айтты.
Бұрын “Атажұрт” еркітілерін алғаш құрушылардың бірі болған, бұл күндері Қытайтану институтының негізгі мүшесі, шипагерлік баянды зерттеуші Шаяқымет Қалиұлы ағамыз да бірлікті ту етпейінше ештеңе өндіруге болмайтынын баса дәріптей келіп, “El Amanaty” қоғамдық бірлестігінің жұмысын қашанда қолдайтынын айтты.
“Қайсар жүрек” желтоқсаншылар білестігінің Төрайымы Шара Бөлегенова бірнеше әріптестерімен қандастар мәселесінде қашанда қолдаушы екендіктерін жеткізді. Бұрын “Атажұрт” еркітілерінде еңбек еткен, бүгінгі таңда “Бауырмал” қорын құрушы жетекшілерінің бірі Жарқын Исақанда алғысты тілегін арнап, өз ойларымен бөлісті.
“El Amanaty” қоғамдық бірлестігінің төрағасы Ырысбек Тоқтасынұлы мерекелік іс шараға қатысқан қонақтарға бірлестік құрылғалы бері Қытайдан көшіп келген қандастардың оралман куәліктерінің уақыты өтіп кетуіне байланысты азаматтық ала алмай жүрген мәселесі мен Қытай төлқұжаттарының уақыты өтіп кеткен ағайындар мәселесін көтеріп бірнеше рет дөңгелек үстел, баспасөз мәслихатын өткізіп, арнаулы қарар қабылдап, зиялы қауым өкілдерінің қолын қойдырып, Сыртқы істер министірлгіне, Ішкі істер министірлігіне, Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігіне, Нұр отан партиясына, Премер министрге жолдағанын, “Отандастар” қорының ұйымдастыруымен республикалық деңгейде өткізілген дөңгелек үстелде бұл мәселелерді бүге-шігесіне дейін жеткізіп, оңтайлы шешудің құнды ұсыныстарын ортаға салғанын, соның нәтижесінде елге оралған қандастардың құжаттық мәселелерінің толық шешім тапқанын шүйіншілей жеткізді. Сондай ақ, Қытайда туыстары саяси үйрену лагерінде қамауда отырған, төлқұжаттары жиналып алынып қайта алмай отырған, зейнет ақысы тоқтатылған қандастардың арыздары мен толық тізімдіктерін Сыртқы істер министрлігіне өткізгендігін, сонымен бірге қиыншылығы бар отбасыларға көмек көрсетіп, қайырымдылық іс-шараларын да қоса жүргізгендігін,
алдағы уақытта бірлестігіміз осы мәселелер бойынша жұмысын онан ары жалғастыра беретіндігін және барлық қандастардың берке-бірлікпен жұмыла жұмыс жасау керектігін қадап айтты.
Сонымен “El Amanaty” қоғамдық бірлестігі өткізген араз-ашты болып жүрген ағайындарды береке-бірлікке шақыру шарасы зиялы ағаларымыздың қолдауымен өте жоғары деңгейде өтті.

Related Articles

  • Оспан батырдың ертоқымы елге жетпей жатыр

    Осыдан 63 жыл бұрын, Оспан батырды соңғы оғы таусылғанша  осы ертоқымға жастанып өз қызы қорғады, батыр апамыздан мұра боп қалған ертоқымды ұрпақтары елге оралтуды ойлайды.     Ерлік рухтың , батырлықтың куәсі болған мұраны орталық мұражайға аман жетуіне тілектес Алаш жұрты осы іске қол үшін беруді сұрайды! kerey.kz

  • Марал ишан Құрманұлы.

    Керей руының Тарышы тайпасына жататын Ақсары атасының Нұрымбет әулетіне жатады. Бұл елдің атақонысы осы күнгі Ресейдің Қорған облысы, Солтүстік Қазақстан облысының Жамбыл ауданы, Қостанай облысының Ұзынкөл ауданы. Біз әңгіме еткелі отырған Марал Құрманұлы жөнінде революцияға дейін де, одан кейін де, біздің заманымызда да біршама кітап, газет-журнал беттерінде мақалалары шықты. Бабамызға байланысты материалдарды энциклопедия беттерінен де табуға болады. Марал ишан сол қозғалыстың рухани көсемі болған адам. Қазақ қоғамының осы тұста дағдарысқа ұшыраған ұлттық рухын көтеруге діннің ықпалын пайдалануға тырысқан Марал бабаның азаматтық ерлігін ұмытуға болмайды. Ишанның әкесі Құрман Кенжебайұлы бес уақыт намазын қалдырмаған, әрі батыр, әрі діндар адам болыпты. Оның ерекше бір қасиеті – адам емдейтін тәуіп екен. Абылайдың батырларының бірі,

  • Абайдың Мәшһүр Жүсіпке қойған сұрағы

    Тобықтының еліне сапарлап шыққан Мәшһүр Жүсіп бірер кісімен ақынның үйіне кіріп келгенде Абай оған әлденеше тосын сауал қойып: – Ақымақ басқа адырайып көз бітеді, дуалы ауызға сылдырлаған сөз бітеді. Келбетсіз емес екенсің. Айтшы, құдай қайда? Жұмақ пен тозақ қайда? – депті. Сонда Мәшһүр іркілместен: – Абайдың құдайы қайда екенін білмеймін. Менің құдайым, міне, жүрегімде тұр. Жұмақ пен тозақ әркімнің өз үйінде, қатының ақылды болса – жұмақ, ақымақ болса – тозақ, – деген екен. Абай сонда: «Мәшһүрім, десе дегендей екенсің, төрге шық» – деп құрмет көрсетіпті. *** Ақ неке Ұрпақ! Перзент! Жан біткеннің көкірегін әп-сәтте ізгі сезімге, мақтанышқа, қуанышқа толтыратын қайран жалғыз ауыз қасиетті сөз! Сенің атың да, затың да мәңгілік.

  • ҚАЗАҚТЫҢ АДАМТАНУ ІЛІМІ

    Әрбір халықтың табиғи жаратылысында өзін басқалардан ерекшелеп тұратын кемел қасиеті болады. Айталық, ағартушы Ыбырай Алтынсарин 1879 жылы Орынборда жарық көрген «Қазақ хрестоматиясы» атты еңбегінде, қазақ жаратылысы өте таза халық, оның сана-сезімі мен сұңғылалығы біреу салып берген тар шеңберге сыймайды десе, ХІХ ғасырда өмір сүрген поляк зерттеушісі А.Янушкеевич күнделігінде, «қазақтардың ақыл-ой қабілеті мен сұңғылалығына еріксіз таңырқай, таңданбасқа басқа амал жоқ» деп халқымыздың басқалардан артық кемел қасиеті жайлы тамсана жазады. Демек, халықтың басқа жұрттан ерекшелігі – оның сұңғылалығы екен. Бірде атақты Қаз дауысты Қазыбек би таң бозымен жылқы үйірін шолып келе жатып, беткейде ерін жастанып ұйықтап жатқан жиені Жәнібек батырды көріп: «Еліңді ел етерсің, Ежелгі жерге жетерсің, Екі бөрің тұрғанда, Екеленбей не

  • Ясин Құмарұлы: Ежелгі Түркі тайпаларындағы төтемдік аң – құстардың аңыздық негіздері

    Анотация  Мақалада грифон, көкбөрі (Құсбөрі) тәңір ұғымдары мен атаулары төңірегіндегі сондай-ақ Сақ, Ғұн, Үйсін, Түркілердің бөрі төтемділігі және аттарының да бөріге байланыстылығы зерттеледі. Грифон және көкбөрі Грифон (griffon) қазірге дейінгі анықтамаға сай жартылай арыстан, жартылай құмай немесе басы, қанаты құс, денесі арыстан аңыздық мақұлық (狮鹫). Біреулер оны жауыздықтың символына баласа енді біреулер ізгіліктің (тіпті Христостың)нышаны деп біледі. «Этимология» атты  еңбекте: «Христос – арыстан, өйткені онда теңдессіз парасат және қүш-қуат бар, Христос әрі құзғын, өйткені ол қайта тірілген соң аспанға көтеріліп, жұмаққа шығады», – деп жазылған. Грифон көбіне грек аңыздарында жолығады. Оның арғы және кейінгі заманғы мәдениет, этнос, т.б. танудағы орны маңызды. Ол қиыр шығыстың айдаһары сияқты бір дәуір мәдениетінің символы. Десе де, грифон грек аңыздарында ғана сақталып қалмастан,  басқа  аймақтарда да  кеңінен  таралғандығы  байқалады.  Әсіресе оның археологиялық дерегі Орталық Азия өңірінен көп байқалады. Байырғы Еламдықтар оны архитектурада кеңінен пайдаланған. Геродоттың «Тарих» атты ұлы еңбегінде griffon  бірнеше  жерде  жолығады,  барлығы  сақтарға  байланысты.  Геродот  және сақтар  жерінде  грифонның  әйгілі  болғандығын  да  жазады.  (IV.79)  Тарихи деректерге,  аңыздарға  негізделгенде  грифон  Украинадан  Орта  Азияға  дейінге скиф даласында болған деп қаралады. Сақтардың грифон әсем өнері туралы: сақ молаларында бар. Берелде, Пазырықта, Есікте, Алагуде, тіпті ғұндардың көші және жойқын жорығымен бірге Қиыр Шығыс жеріне дейін жеткендігі байқалады. Геродоттың  айтуынша,  исседондардың  жоғарғы  жағында  аримаспы,  яғни жалғыз  көзділер  тұрады.  Ал  олар  тұрған  жерде  алтынды  қорып  жатқан  грифон болады  десе,  ол  тағы,  исседондардың  аримаспы  жағынан  ығыстырылып,  одан скифтер исседондар жағынан ығыстырылғандығын жазады [1]. Геродот:  «Бұл  арадан  шалғайдағы  жағдайлар  туралы  мәліметтерді  тек исседондардың айтқандарынан ғана білеміз. Олар жалғыз көзділер мен алтын қорып жатқан грифон туралы әңгімелейді. Скифтер бұл әңгімелерді исседондардан естиді. Одан скифтер оны гректерге жеткізеді. Сонымен біз оларды жалғыз көзділер деп атадық. Скифтер Arimaspi  дейді. «Arima» бір дегенді, «spu» көз дегенді білдіреді», – дейді [2].

Пікір қалдыру

Электорнды поштаңыз сыртқа жарияланбайды. Белгі қойылған өрісті толтыру міндетті *

Аты-жөні *

Email *

Сайты

Kerey.kz/Керей.кз

Біз туралы:

Тел: +7 7071039161
Email: kerey.qazaq@gmail.com

Kerey.kz тің бұрынғы нұсқасын http://old.kerey.kz тен оқи аласыздар!

KEREY.KZ

Сайт материалдарын пайдаланғанда дереккөзге сілтеме көрсету міндетті. Авторлар пікірі мен редакция көзқарасы сәйкес келе бермеуі мүмкін. Жарнама мен хабарландырулардың мазмұнына жарнама беруші жауапты.

Сайт санағы: