|  | 

Руханият

ҚАЗАҚ..АРАБТАН..БҰРЫН..ӘЛІМСАҚТАН..МҰСЫЛМАН.. немесе Құдайдан басқа ештеме білмеген халық.

babalar
…………………………..
НЕГЕ..МҰХАМЕД..ПАҒАМБАР Мұсылман қауымна : «Түркі халқына тиспеңдер тисеңдер. Олардан жеңілесіңдер»-деп, айты ?

( Муслим 2912, Абу Дауд 4303 және ан-Насаи 6/44 ; «Сахих аль-джами’ ас-сагъир» 7426 ; Аль-Бухари 3587 жеткізген)
——————
Ана баста мұсылмандардан мықты халық жоқ ! Бетеріңе келеген жау жеңілмей қомайды деген пайғамбарымыз неге өстіп айтты екен?
- деген, сұрақ мені ойландыры жүретін және «Қай заманан мұсылмансың» – деп, сұрағанда, Қазақ неге «Әлімсақтан мұсылманмын»- деп, жауап беру керек ,сыры неде деп ойлайтынмын.
.
Жуырда бір ғылым ағамен әнгімелесіп отырып ол аға Машхүр – Жүсіп атамыздың мына бір тарихи дерегіменн танысытырды:
.
Замандардан заман өткенде, бұрынғылар өліп таусылып, қалғандарға нәубет жеткенде, «Араб жұртынан бір Мұхаммед деген батыр шығыпты!» – деп, әуезі айдай әлемге жайылып,Түркістан аймағынан, Түрік ұрпағынан, Моғол нәсілінен, «Тоқсан екі баулы Қыпшақ» атанып тұрған күнде «әр рудан біреу болса, ру түгел болмақ» десіп, тоқсан екі батыр атқа мінді дейді: «Сол Мұхаммедті барып көрелік. Батырлығы шын болса, жолдас болып жанына ерелік!» деп, мінген көліктері – ат, ұстаған қарулары – бір-бір қатқан қақ сойыл, құрғақ шөлмен жүріп барса, айтқан Мұхаммед мұнан бұрын екі соғысты өткізіп: бірінде жеңіп, бірінде жеңіліп, үшінші соғыстың үстінде тұр екен.
Жан-жақтан ереуілдеп шаң шығады екен де, шаңдатып келе жатқандар кәпірлерге қосыла береді екен. Мұсылманға үйден шыққан өздерінен басқа ешкімнің шаңы қосылмайды екен. Күншығыстан бір шаң шықты,бұл шаң кәпірлер тобына бармады. Мұсылмандарға тұп-тура келді. Араб жұрты: мінгені-түйе, көбі жаяу-жалпы, қарулары-бір-бір шолақ қылыш; мылтық, найзаны ұстап көрмеген. Ең алғаш ұрыс-төбелеске шыққанда,үш жүз он үш кісі жасаққа шыққан. Бәрінің ортасында көлігі-жетпіс түйе, екі ат, алты сауыт, сегіз қылыш, басқасының қолында тұтам тобылғыда жоқ.
Бұлар тоқсан екі батыр-тоқсан екі аттың дүсірі жерді қозғалтқандай болыпты. Бар білгені: «Мұхаммед қайсы, Мұхаммед қайсың!?» десе керек. Бұлардың тілін, не айтып, не қойғанын білер жан жоқ. «Мұхаммед анау-десек, өлтіріп тастай ма!?» деп қорықса керек. Сонда төрт жардың төбе ағасы Әубәкір ағай пайғамбардың қасына жетіп келіп:
- ‪#‎Әкем_Кәбаба__Түркістандықпыз_деуші_еді‬ (СОНДА..ӘБУ-БӘКІР..ТҮРІК) . Сол әкемнің айтуына қарағанда, бұлар Түркістан жұрты, Түрік адамдары болса керек! деген соң, Мұхаң түрік тілімен сөйлескен екен. Бұлар оқырына түсіпті:
- Өзіміз сізге ұзын құлақтан естумен асық болып біріміз оқ, біріміз жақ есепті қазылған жол, шашылған топырағыңызда болғалы келдік! – десіп, кәпірлерге қарай лап қоя шауып, дүрсе қоя берді дейді.
Жалаңаш түйе бағып, өмірінде қыл құйрықты жылқы көрмеген сорлы араб аттың дүрсілінен қорқып, үрейі ұшып, зәресі кетіп, топалаң тиген қойдай, бықбырт тиіп, жылқының жасау тезегіндей болды дейді. Бұлардың батырбасы, көкжалы-Ақкөсе. Оған таяулары – Мәлік, Ақтам, Құттықожа, Имамбайыр, Аққоян-дегендер екен. Сонда пайғамбар жарықтық шаттанғаннан:
- АЛЛА ТҮРКІ ХАЙЫР ҒЫМИН ҮММЕТІ.! – дегендігін Салманпарыс деген сақаба Әзірет сұлтанға сөйлеген екен. Қазақшасы «Түркім келді – көркім келді», деген екен.
Сонда пайғамбар бұлардан сұраған екен:
- Сіздер қай дінде боласыздар?-деп. Бұлар айтыпты:
- Біз дін-сінді білмейміз, ораза жоқ, намаз жоқ, Құдай деген жанбыз,-депті.
- «Озған пайғамбар» деген бабаларымыз осылай ұқтырған екен» десіпті.
Осындай ұғына алмаған сөзден біздің қазақ: «Озған пайғамбар ұрпағымыз» десіп те жүрді. Сөйтсе, онысы Уыз (Оғыз ) хан екен. Кигіз үйді сол Уыз хан жасатып: «Кигіз туырлықты қазақ байдың баласы, Уыз үйлі» атанып жүрді.
Сол соғыста пайғамбар шаттанып: «Әлтүркі хайыр мен үмбеті» деген екен деседі. «Менің үмбетімнің ең жақсысы түркі халқы» деген сөз дейді.
Сонан кейін бұлар қалған өмірін пайғамбар қасында өткізіп, «ансары» атанған екен. «Мұһажырын аңсары» деген қауым қыбыланың ру, тұқым аты емес. Меккеден пайғамбарды іздеп көшкендер «Мұһажырын» атанған. Пайғамбарға соғыста болысып, күш-көмек бергендер ансары атанған. «Далсабтұн алал ұллынмен әл-мұһажырын уа әл-анзар» – бәйгенің озып алдын алған «Мұһажырын мен Aнсарылар», делінген сөз.
Мәшһүр-Жүсіп Көпейұлы
(шығармалар жинағы 8 том 59 бет)
———————————————————-
Осы иман күшін білген Мұхамед пайғамбарымыз әлбете: «Түркілерге тиспеңдер»- деді, себебі ол сол замандағы бабаларымыздан мұсылмандықты көріп айты.. Жылдар өткесін Түркі баласы АҚИҚАТ..дінін Алланың жіберген елшісі арқылы ораза, намазбен толықтырып Исламға ың-шыңсыз өзінің дінін Құдайдың жаршысы арқылы танып кәміл мұсылман болған деп ой түидім.
——
Бұдан қалса осы Түркі оғыландары Мұхамед пайғамбармен қауышатын заманың алдында, Түркі баласының Сақ заманындағы Алланың елшісімен тоғысқан заманына дейінгі діни ілімі, әсте орасан зор Иман қуатынан кенде емес екен. Менің сол бір тарихи деректерден тағылым алғанымнан түсінгенім біз сонау Перағауындар заманынан ары кезден «Бір құдай»- деген, халық екенбіз. Оның дәлелі

Асан Қайғы Қазына Мəлік мына бір сөзі :«Əуелі киелі Ұлы дала мен Қазығұртқа бірінші Иман түскен, бірнеше мыңдаған жылдардан соң Мекке, Мединеге Құран түскен».
—————
Абдикарим Абдимомынов аға осы бір дүниелерді тереңнен қазып, тарихи фактілермен дәлелдеп, жіберсеңіз не болмаса ежелгі тарихымызды зертеушілерге ой салсаңыз екен. Тағы бір ойға ілік болып, мынандай пайым туып отыр шірікн соныда зерттеп көрсе не жоқ, не бар қылып. Айтайын дегенім, сонау 5000 жыл бұрын Бір Құдайшылық ілімін Тигр, Ефрат өзендерінің алқабына Шумерлер жеткізген жоқпа екен деген ой. Себебі Мұса Пайғамбар 2000 жылдан кейін (яғни бізден 3000 жыл бұрын) халқын Перғауын қырсауынан шығарып алып, мұсылман қылған емеспе. Одан қалса бүгінігі заманда Олжас Сүлеймен аға бастаған топ сол Шумер қыш кітаптарынан 60 сөз ал Татар халқының ғылымдары 200 ден астам түркі сөзін аударыпты. Соның ішінде көңіл бөлелрлік сөз Тәңір екен. Біз бүгінде Алланы кейде «О Тәңіріміз»- деп, жаттамыз. Осын бәрін тоғыстра келе осындай пост жазған едім.

Qazaq Alash-ulyтің facebook парақшасынан алынды

Related Articles

  • Қазіргі заңнама аясында мемлекеттік тілді қалай дамытуға болады?

    Қазіргі заңнама аясында мемлекеттік тілді қалай дамытуға болады?

    Zhalgas Yertay         Қазақстан билігі мемлекеттік тілді дамыту үшін қатаң шешімдерге барғысы келмейді дейік. Бірақ қазіргі заңнама аясында мемлекеттік тілді қалай дамытуға болады? Соны ойланып көрейік. Қазақ тілін дамыту жайын айтқан кезде Қазақстан билігі қоғамды екіге бөледі. Бірі – тілді дамытудың радикал шешімдерін ұстанады, екінші жағы – қазіргі статус-квоны сақтағысы келеді, яғни ештеңе өзгертпей-ақ қояйық дейді. Бірақ екі жолды да таңдамай, ортасымен жүруді ұсынып көрсек қайтеді!? Батыл қадамдарға барайық, бірақ ол радикал жол болмасын. Қазақ тілін күшпен емес, ортаны дамыту арқылы күшейтсек болады. Яғни адамдар тілді үйреніп әуре болмай-ақ, халық жай ғана қазақ тілі аясында өмір сүруді үйренсін. Негізгі ой осы. Біз осы уақытқа дейін адамдар ортаны

  • Елдес Орда, тарихшы: «Түркістан» атауын қолдану – аймақтағы жұмсақ күш позициясын нығайту тәсілі

    Елдес Орда, тарихшы: «Түркістан» атауын қолдану – аймақтағы жұмсақ күш позициясын нығайту тәсілі

    Фото ашық дереккөздерден алында Өткен аптада Түркияның ұлттық білім министрлігі мектеп бағдарламасына «Түркістан» деген терминді енгізген еді. Шетел басылымдарының жазуынша, бұл атау енді «Орталық Азия» ұғымының орнына қолданылмақ. Білім министрі Юсуф Текин жаңа атау түркі әлемінің бірлігін қамтамасыз етуге бағытталғанын айтады. Оның сөзінше, үкімет оқу бағдарламасынан империялық мағынасы бар географиялық атауларды алып тастамақшы. Ең қызығы, «Түркістан» аумағына Қазақстаннан бөлек, Қырғызстан, Өзбекстан, Түркіменстан мен Тәжікстан жатады екен. Сондай-ақ кейбір басылымдар бұл терминнің Қытайдың батысында орналасқан Шыңжан өлкесіне қатысы барын да атап өтті.  Кейбір ғалымдар «Орталық Азия» термині колониализмнен қалғанын жиі атап жүр. ХХ ғасырдағы әлемдік академиялық ғылымды сол кездегі ірі империялар қалыптастырғандықтан, бүгінде мұндай терминдер мен атаулар халық санасына әбден сіңіп

  • «Алғашқы кітап» деректі бейнефильмі

    «Алғашқы кітап» деректі бейнефильмі

    Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің Мәдениет комитетіне қарасты Ұлттық киноны қолдау мемлекеттік орталығының тапсырысымен «JBF company» компаниясы Семей қаласында, Шыңғыстау өңірінде, Алматы облысының Жамбыл ауданында  «Алғашқы кітап» атты деректі бейнефильм түсіруде. Деректі фильм Абайдың 1909 жылы Санкт Петербургтегі Илья Бораганский баспасында басылған алғашқы шығармалар жинағының жарық көруіне арналады. Ұлы Абай мұрасының қағаз бетіне таңбалану тарихын баяндайды. Қазіргі адамдар бұрынғы уақыттың, Абай заманының нақты, деректі бейнесін, сол кездегі адамдардың әлпетін, киім үлгісін көз алдарына елестетуі қиын. Көпшіліктің ол уақыт туралы түсінігі театр мен кинофильмдердегі бутафорлық киімдер мен заттар арқылы қалыптасқан. Алайда Абай уақытындағы қазақ тіршілігі, қазақтардың бет-әлпеті, киім киісі, үй – жайы, бұйымдары таңбаланған мыңдаған фотосуреттер сақталған. Бұлар Ресей, Түркия, Ұлыбритания

  • ЖАЛБЫРҰЛЫ ҚОЙБАС ЖАЙЫНДАҒЫ КҮМӘНДІ КӨҢІРСІК ӘҢГІМЕЛЕР

    ЖАЛБЫРҰЛЫ ҚОЙБАС ЖАЙЫНДАҒЫ КҮМӘНДІ КӨҢІРСІК ӘҢГІМЕЛЕР

                          1. АМАНДЫҚ КӨМЕКОВТІҢ АЙТЫП ЖҮРГЕНІ – АЙҒАҚСЫЗ БОС СӨЗДЕР        Қазақстанның батыс аймағында ғұмыр кешкен өнерпаздың бірі – Жалбырұлы Қожантай  жайлы соңғы кезде қисыны келіспейтін неше түрлі әңгімелер өріп жүр. Мұның басында тұрғандардың бірі – Амандық Көмеков. Бұрында да оның, басқа да кісілердің елді адастыратын негізсіз сөздеріне байланысты нақты дәлелдер келтіріп, «Құлан құдыққа құласа, құрбақа құлағында ойнайды» деген атаумен түзген сын мақаламызды республикалық «Түркістан» газеті (28.09. 2023 жыл) арқылы жұрт назарға ұсынғанбыз-ды. Әлеуметтік желіде Азамат Битан есімді блогердің жуырда жариялаған видео-түсірілімінде А. Көмеков өзінің сол баяғы «әләуләйіне» қайта басыпты. Сөзін ықшамдап берейік, былай дейді ол: «1934 әлде 1936 жылы (?) Мәскеуде өткізілетін

  • ЖАРАЙСЫҢДАР, ӘЗЕРБАЙЖАН

    ЖАРАЙСЫҢДАР, ӘЗЕРБАЙЖАН

    Олар ҚР Ұлттық қорғаныс университетінде орыс тілінде оқудан бас тартқан. Неге солай ? Өйткені олар қазақ тілін таңдаған! Қазір университетте қазақ тілі курстары ашылып жатыр. Айтқандай, Әзербайжандарға тілімізді қолдағаны үшін құрмет пен құрмет. Олар нағыз бауырлас халық екенін көрсетті. Бірақ қазір біздің қорғаныс министрлігіне сұрақтар туындайды. Бұған дейін барлық шетелдіктерді орысша үйретіп пе еді? Біреу не сұрайды? Әйтеуір, білім – қазақ тілін насихаттаудың ең жақсы тәсілі. Ал неге орыс тілінде оқытады? Ал кім үшін? Ең қызығы, осының бәрін тек Әзербайжандардың арқасында ғана білетін боламыз. Ал неге бұрын қазақша оқытпаған, ең болмаса кейбір елдерде. Неге сол қытай тілін орысша үйретеді? Руслан Тусупбеков

Пікір қалдыру

Электорнды поштаңыз сыртқа жарияланбайды. Белгі қойылған өрісті толтыру міндетті *

Аты-жөні *

Email *

Сайты

Kerey.kz/Керей.кз

Біз туралы:

Тел: +7 7071039161
Email: kerey.qazaq@gmail.com

Kerey.kz тің бұрынғы нұсқасын http://old.kerey.kz тен оқи аласыздар!

KEREY.KZ

Сайт материалдарын пайдаланғанда дереккөзге сілтеме көрсету міндетті. Авторлар пікірі мен редакция көзқарасы сәйкес келе бермеуі мүмкін. Жарнама мен хабарландырулардың мазмұнына жарнама беруші жауапты.

Сайт санағы: