ҚАЗАҚ..АРАБТАН..БҰРЫН..ӘЛІМСАҚТАН..МҰСЫЛМАН.. немесе Құдайдан басқа ештеме білмеген халық.

…………………………..
НЕГЕ..МҰХАМЕД..ПАҒАМБАР Мұсылман қауымна : «Түркі халқына тиспеңдер тисеңдер. Олардан жеңілесіңдер»-деп, айты ?
( Муслим 2912, Абу Дауд 4303 және ан-Насаи 6/44 ; «Сахих аль-джами’ ас-сагъир» 7426 ; Аль-Бухари 3587 жеткізген)
——————
Ана баста мұсылмандардан мықты халық жоқ ! Бетеріңе келеген жау жеңілмей қомайды деген пайғамбарымыз неге өстіп айтты екен?
- деген, сұрақ мені ойландыры жүретін және «Қай заманан мұсылмансың» – деп, сұрағанда, Қазақ неге «Әлімсақтан мұсылманмын»- деп, жауап беру керек ,сыры неде деп ойлайтынмын.
.
Жуырда бір ғылым ағамен әнгімелесіп отырып ол аға Машхүр – Жүсіп атамыздың мына бір тарихи дерегіменн танысытырды:
.
Замандардан заман өткенде, бұрынғылар өліп таусылып, қалғандарға нәубет жеткенде, «Араб жұртынан бір Мұхаммед деген батыр шығыпты!» – деп, әуезі айдай әлемге жайылып,Түркістан аймағынан, Түрік ұрпағынан, Моғол нәсілінен, «Тоқсан екі баулы Қыпшақ» атанып тұрған күнде «әр рудан біреу болса, ру түгел болмақ» десіп, тоқсан екі батыр атқа мінді дейді: «Сол Мұхаммедті барып көрелік. Батырлығы шын болса, жолдас болып жанына ерелік!» деп, мінген көліктері – ат, ұстаған қарулары – бір-бір қатқан қақ сойыл, құрғақ шөлмен жүріп барса, айтқан Мұхаммед мұнан бұрын екі соғысты өткізіп: бірінде жеңіп, бірінде жеңіліп, үшінші соғыстың үстінде тұр екен.
Жан-жақтан ереуілдеп шаң шығады екен де, шаңдатып келе жатқандар кәпірлерге қосыла береді екен. Мұсылманға үйден шыққан өздерінен басқа ешкімнің шаңы қосылмайды екен. Күншығыстан бір шаң шықты,бұл шаң кәпірлер тобына бармады. Мұсылмандарға тұп-тура келді. Араб жұрты: мінгені-түйе, көбі жаяу-жалпы, қарулары-бір-бір шолақ қылыш; мылтық, найзаны ұстап көрмеген. Ең алғаш ұрыс-төбелеске шыққанда,үш жүз он үш кісі жасаққа шыққан. Бәрінің ортасында көлігі-жетпіс түйе, екі ат, алты сауыт, сегіз қылыш, басқасының қолында тұтам тобылғыда жоқ.
Бұлар тоқсан екі батыр-тоқсан екі аттың дүсірі жерді қозғалтқандай болыпты. Бар білгені: «Мұхаммед қайсы, Мұхаммед қайсың!?» десе керек. Бұлардың тілін, не айтып, не қойғанын білер жан жоқ. «Мұхаммед анау-десек, өлтіріп тастай ма!?» деп қорықса керек. Сонда төрт жардың төбе ағасы Әубәкір ағай пайғамбардың қасына жетіп келіп:
- #Әкем_Кәбаба__Түркістандықпыз_деуші_еді (СОНДА..ӘБУ-БӘКІР..ТҮРІК) . Сол әкемнің айтуына қарағанда, бұлар Түркістан жұрты, Түрік адамдары болса керек! деген соң, Мұхаң түрік тілімен сөйлескен екен. Бұлар оқырына түсіпті:
- Өзіміз сізге ұзын құлақтан естумен асық болып біріміз оқ, біріміз жақ есепті қазылған жол, шашылған топырағыңызда болғалы келдік! – десіп, кәпірлерге қарай лап қоя шауып, дүрсе қоя берді дейді.
Жалаңаш түйе бағып, өмірінде қыл құйрықты жылқы көрмеген сорлы араб аттың дүрсілінен қорқып, үрейі ұшып, зәресі кетіп, топалаң тиген қойдай, бықбырт тиіп, жылқының жасау тезегіндей болды дейді. Бұлардың батырбасы, көкжалы-Ақкөсе. Оған таяулары – Мәлік, Ақтам, Құттықожа, Имамбайыр, Аққоян-дегендер екен. Сонда пайғамбар жарықтық шаттанғаннан:
- АЛЛА ТҮРКІ ХАЙЫР ҒЫМИН ҮММЕТІ.! – дегендігін Салманпарыс деген сақаба Әзірет сұлтанға сөйлеген екен. Қазақшасы «Түркім келді – көркім келді», деген екен.
Сонда пайғамбар бұлардан сұраған екен:
- Сіздер қай дінде боласыздар?-деп. Бұлар айтыпты:
- Біз дін-сінді білмейміз, ораза жоқ, намаз жоқ, Құдай деген жанбыз,-депті.
- «Озған пайғамбар» деген бабаларымыз осылай ұқтырған екен» десіпті.
Осындай ұғына алмаған сөзден біздің қазақ: «Озған пайғамбар ұрпағымыз» десіп те жүрді. Сөйтсе, онысы Уыз (Оғыз ) хан екен. Кигіз үйді сол Уыз хан жасатып: «Кигіз туырлықты қазақ байдың баласы, Уыз үйлі» атанып жүрді.
Сол соғыста пайғамбар шаттанып: «Әлтүркі хайыр мен үмбеті» деген екен деседі. «Менің үмбетімнің ең жақсысы түркі халқы» деген сөз дейді.
Сонан кейін бұлар қалған өмірін пайғамбар қасында өткізіп, «ансары» атанған екен. «Мұһажырын аңсары» деген қауым қыбыланың ру, тұқым аты емес. Меккеден пайғамбарды іздеп көшкендер «Мұһажырын» атанған. Пайғамбарға соғыста болысып, күш-көмек бергендер ансары атанған. «Далсабтұн алал ұллынмен әл-мұһажырын уа әл-анзар» – бәйгенің озып алдын алған «Мұһажырын мен Aнсарылар», делінген сөз.
Мәшһүр-Жүсіп Көпейұлы
(шығармалар жинағы 8 том 59 бет)
———————————————————-
Осы иман күшін білген Мұхамед пайғамбарымыз әлбете: «Түркілерге тиспеңдер»- деді, себебі ол сол замандағы бабаларымыздан мұсылмандықты көріп айты.. Жылдар өткесін Түркі баласы АҚИҚАТ..дінін Алланың жіберген елшісі арқылы ораза, намазбен толықтырып Исламға ың-шыңсыз өзінің дінін Құдайдың жаршысы арқылы танып кәміл мұсылман болған деп ой түидім.
——
Бұдан қалса осы Түркі оғыландары Мұхамед пайғамбармен қауышатын заманың алдында, Түркі баласының Сақ заманындағы Алланың елшісімен тоғысқан заманына дейінгі діни ілімі, әсте орасан зор Иман қуатынан кенде емес екен. Менің сол бір тарихи деректерден тағылым алғанымнан түсінгенім біз сонау Перағауындар заманынан ары кезден «Бір құдай»- деген, халық екенбіз. Оның дәлелі
Асан Қайғы Қазына Мəлік мына бір сөзі :«Əуелі киелі Ұлы дала мен Қазығұртқа бірінші Иман түскен, бірнеше мыңдаған жылдардан соң Мекке, Мединеге Құран түскен».
—————
Абдикарим Абдимомынов аға осы бір дүниелерді тереңнен қазып, тарихи фактілермен дәлелдеп, жіберсеңіз не болмаса ежелгі тарихымызды зертеушілерге ой салсаңыз екен. Тағы бір ойға ілік болып, мынандай пайым туып отыр шірікн соныда зерттеп көрсе не жоқ, не бар қылып. Айтайын дегенім, сонау 5000 жыл бұрын Бір Құдайшылық ілімін Тигр, Ефрат өзендерінің алқабына Шумерлер жеткізген жоқпа екен деген ой. Себебі Мұса Пайғамбар 2000 жылдан кейін (яғни бізден 3000 жыл бұрын) халқын Перғауын қырсауынан шығарып алып, мұсылман қылған емеспе. Одан қалса бүгінігі заманда Олжас Сүлеймен аға бастаған топ сол Шумер қыш кітаптарынан 60 сөз ал Татар халқының ғылымдары 200 ден астам түркі сөзін аударыпты. Соның ішінде көңіл бөлелрлік сөз Тәңір екен. Біз бүгінде Алланы кейде «О Тәңіріміз»- деп, жаттамыз. Осын бәрін тоғыстра келе осындай пост жазған едім.
Qazaq Alash-ulyтің facebook парақшасынан алынды

Пікір қалдыру