|  | 

Көз қарас

САНЖАР КЕРІМБАЙДЫҢ не үшін БЕЙСЕН ҚҰРАНБЕКТЕН көңілі қалды?

Sanzhar BeysenБейсен Құранбектің пенделігі немесе САНЖАР КЕРІМБАЙДЫҢ не үшін БЕЙСЕН ҚҰРАНБЕКТЕН көңілі қалды?
Жалпы ТВ саласында бес жыл істеген кезде-ақ эфирдің жақсы емес екенін әбден білгем. Танымалдық адам табиғатын бұзбай қоймайды. Эфирден жылтырап көрінген ЖҰЛДЫЗДАРДЫҢ шындығында пенделік кем-кетікке толы жәй ғана көп жанның бірі екенін көпшілік біле бермейді. “Айтуға оңай” де тура сондай бағдарлама. Рейтингісі өте жоғары. Бейсен – соның жұлдызы. Сол танымалдық баланы бұзыпты. Басқа, басқа бірақ дәл Бейсеннен осындай әлсіздік күтпеген едім. ТВ-ның жаман жағы сол – адамның әлсіз тұсын жасырып, тек жақсы жағын ғана көрсетеді. Адамдар содан зардап шегеді. Негізі мен оның осы “нашар” қасиетін былтыр “Салт-дәстүр сөйлейді” кітабын сатып алғанда да байқағам. Сол кезде айыбын бетіне басып, айтып-айтып тастайын деп тұрдым да “қой, ел силаған азамат қой” деп үнсіз қалғам. Бекер сөйтіппін. Сол кезде-ақ мәселенің басын ашып алу керек еді. Әлбетте, Бейсенді баласынан артық жақсы көретін адамдар өте-мөте көп. Бірақ, жақтаушылары көп екен деп шындықты айтпай отыра беру де дұрыс емес қой, солай ма? Құдай үшін маған: “Қазақтар сендерге не болды, желіде бір біріңнің айыптарыңды ашып? Өсетін елдің балалары бірін бірі батыр деп қолдау керек. Қазақ десең өзіңе тиеді. Осыларға не жетпейді?” деген сыңайдағы ақылдарыңызды айтпай тұрып, әуелі мән-жайды біліп алсаңыздар жақсы болушы еді. Егер мен оның пенделігін сынамасам, оны шынымен де атпал азамат деп танитын қазақтар адасқан үстіне адасып кете береді. Платон менің досым, бірақ ақиқат одан қымбат дегендей, Ақиқат Бейсеннің беделінен жоғары тұруы керек, меніңше. Сонымен оқиға былай болды. Бейсен маған “Сәке, Сияр мен Әлди аламын” деген. Мен келісім бойынша кездестім. Ол: – 100 дана Сияр 100 дана Әлди аламын деді. Мен:- Оның бәрін не істейсің?-дедім. 
- Сәке, сенің не шаруаң бар? Өзім білем ғой
- Бейсеке, сіз бір өзіңіз 200 кітап алсаңыз басқа жұрт не оқиды? 
- Сәке, мен сізге нақты есептессем болды емес пе? 
- Сонда сіз басқа жұртты ойламайсыз ба? Әшейінде ТВ-да елдің қамын жеп жүресіз ғой?
- Ол ТВ-да ғой. Бұл нақты өмір. Саудада достық жоқ деген. Мен кітап сатып алып жатқанда ескі достықты көлденең тартпаңыз
- Мен басқа елге де кітап қалсын деп жатырмын
- Мен сіздер сияқты көрінген адамға сата бермеймін. Мен машинама салып аламын да “әй, осы кітаптың қадіріне жететін адам ау” деп көңілім сүйген кісіге немесе туысыма сыйға тартамын. 
- Сонда не сізден басқаның танысы мен туысы жоқ па?
- Бар болса, бар шығар. Менің оларда не шаруам бар? Мен өз ағайын-туысым мен араласатын ортам туралы айтып отырмын.
- Ал, мен күллі қазақтың қамын жеп тұрмын.
- Сәке, күллі қазақтың қамын жеуді жақын ағайын-туыс пен таныс-тамырды қуантудан басталады,-деп маған мат қойды. – — Жарайды, сіздікі-ақ дұрыс делік. Бірақ, Бейсеске, айтпады демеңіз мен сіздің мына кітапқа тоймайтын “қомағайлығыңыз мен тойымсыз тәбетіңіз” туралы жақсылап тұрып пост жазам. Елдің алдында әшкере қыламын,-дедім. 
- Сәке, ақ жол. Жазсаң жаза бер. Көр де тұр. Бәрібер елдің бәрі менің осы “нашар” қасиетімді қолдап, пікір жазады. Керек десең маған үн қосу үшін қос-қостан сияр мен әлди сатып алмаса маған кел,-деп одан сайын құтыра түспесі бар ма. 
- Бопты, көреміз пост шыққан кезде,-деп кітап ақысын құнттап тұрып қалтама салып алдым да үйге қарай тайдым ғой. Ал, Бейсеннің жақтаушылары не дейсіңдер осыған? Мен анау-мынау деп үгіттеп сіздерді өз жағыма тартпай-ақ қояйын. Бейсекеңдікі дұрыс па енді? Бүкіл кітапты жалғыз өзі артып алып Талдықорғанға әкетіп қалды. Еще, тегін таратам деп қояды. ТВ-ның жаман жағы осы ғой. Бейсеннің осындай “нашар” қасиеті туралы мен постта ашып жазбасам ел одан бейхабар болып, “адасып” жүре берер еді)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Санжар Керімбайдың facebook парақшасынан алынды

Related Articles

  • Қазіргі заңнама аясында мемлекеттік тілді қалай дамытуға болады?

    Қазіргі заңнама аясында мемлекеттік тілді қалай дамытуға болады?

    Zhalgas Yertay         Қазақстан билігі мемлекеттік тілді дамыту үшін қатаң шешімдерге барғысы келмейді дейік. Бірақ қазіргі заңнама аясында мемлекеттік тілді қалай дамытуға болады? Соны ойланып көрейік. Қазақ тілін дамыту жайын айтқан кезде Қазақстан билігі қоғамды екіге бөледі. Бірі – тілді дамытудың радикал шешімдерін ұстанады, екінші жағы – қазіргі статус-квоны сақтағысы келеді, яғни ештеңе өзгертпей-ақ қояйық дейді. Бірақ екі жолды да таңдамай, ортасымен жүруді ұсынып көрсек қайтеді!? Батыл қадамдарға барайық, бірақ ол радикал жол болмасын. Қазақ тілін күшпен емес, ортаны дамыту арқылы күшейтсек болады. Яғни адамдар тілді үйреніп әуре болмай-ақ, халық жай ғана қазақ тілі аясында өмір сүруді үйренсін. Негізгі ой осы. Біз осы уақытқа дейін адамдар ортаны

  • Елдес Орда, тарихшы: «Түркістан» атауын қолдану – аймақтағы жұмсақ күш позициясын нығайту тәсілі

    Елдес Орда, тарихшы: «Түркістан» атауын қолдану – аймақтағы жұмсақ күш позициясын нығайту тәсілі

    Фото ашық дереккөздерден алында Өткен аптада Түркияның ұлттық білім министрлігі мектеп бағдарламасына «Түркістан» деген терминді енгізген еді. Шетел басылымдарының жазуынша, бұл атау енді «Орталық Азия» ұғымының орнына қолданылмақ. Білім министрі Юсуф Текин жаңа атау түркі әлемінің бірлігін қамтамасыз етуге бағытталғанын айтады. Оның сөзінше, үкімет оқу бағдарламасынан империялық мағынасы бар географиялық атауларды алып тастамақшы. Ең қызығы, «Түркістан» аумағына Қазақстаннан бөлек, Қырғызстан, Өзбекстан, Түркіменстан мен Тәжікстан жатады екен. Сондай-ақ кейбір басылымдар бұл терминнің Қытайдың батысында орналасқан Шыңжан өлкесіне қатысы барын да атап өтті.  Кейбір ғалымдар «Орталық Азия» термині колониализмнен қалғанын жиі атап жүр. ХХ ғасырдағы әлемдік академиялық ғылымды сол кездегі ірі империялар қалыптастырғандықтан, бүгінде мұндай терминдер мен атаулар халық санасына әбден сіңіп

  • АБАҚ АНА ЖӘНЕ ТАСБИКЕ АНА

    АБАҚ АНА ЖӘНЕ ТАСБИКЕ АНА

    Мәми би Жұртбайұлының шежіресінде айтылуынша Керей ұлысының арғы тегі – Шеп, Сеп, Байлау, Қойлау, Елдей, Көлдей, Изен, Жусан секілді тайпалардан таралады екен. Аталған тайпалардың біразы ескі тарих беттерінен кездессе, енді бір бөлімі қазірге дейін Керей руындағы аталардың есімі ретінде аталып келеді. Мұның бір себебін арғы тарихтағы аталардың аты өшпесін деп кейінгі ұрпақтарының аталар атын қайта жаңғыртып қойған дәстүрінен қарау керек. Абақ атауына келсек, арыда Керей ханзадалары мен ханышаларының арасында Абақ, Абақберді, Абахан, Абақтай, Абақай, Абақ бике сынды есімдер болған. Сол ата-апаларының жолын жалғаған, тозып кеткен Керей елінің басын қосып, оған әз ана болған Абақ есімді қасиетті ана өмірде болған адам. Қазақ тарихында ру атына айналған әз аналар аз болмаған. Көрнекті жазушы,

  • ТАРИХ ҒЫЛЫМЫ ҚАЗІР ЭЗОТЕРИКАЛЫҚ ТОПТАРДЫҢ  МЕНШІГІНДЕ

    ТАРИХ ҒЫЛЫМЫ ҚАЗІР ЭЗОТЕРИКАЛЫҚ ТОПТАРДЫҢ  МЕНШІГІНДЕ

         Шығыстанушы-тарихшы Өмір Тұяқбайдың бұрында да «Қазаққа қандай тарих керек? Тәуелсіздік кезеңінде жасалған тарихи мистификациялар хроникасы» деп аталатын мақаласын  (22.05. 2025. Zhasalash.kz) оқып ем. Риза болғам. Жақында Ө. Тұяқбайдың «Қазақстанда тарихи бұрмалаулар мен мифтерге тосқауыл қоюдың жолдары» (02.10. 2025. Zhasalash.kz) атты тағы бір мақаласымен және таныстық. Өте өзекті мәселені көтеріпті. Тарихта орын алып жүрген жағымсыз жайттар турасында ой толғапты. Журналистерді, блогерлерді айыптапты. Тарихтан арнайы кәсіби дайындығы жоқ, бәрін бүлдіріп болды деп.  Келеңсіздікті тоқтатудың нақты жолдарын ұсыныпты. Бұған да көңіліміз бек толды. Әйтсе де тарихты бұрмалауға, өз өтіріктерін насихаттауға тек журналистер мен блогерлер ғана емес, «арнайы кәсіби дайындығы бар» «тарихшылардың» да «зор үлес» қосып жатқанын баяндап, айтылған пікірді одан әрі өрбітіп, жалғастырайық.

  • ЖАЛБЫРҰЛЫ ҚОЙБАС ЖАЙЫНДАҒЫ КҮМӘНДІ КӨҢІРСІК ӘҢГІМЕЛЕР

    ЖАЛБЫРҰЛЫ ҚОЙБАС ЖАЙЫНДАҒЫ КҮМӘНДІ КӨҢІРСІК ӘҢГІМЕЛЕР

                          1. АМАНДЫҚ КӨМЕКОВТІҢ АЙТЫП ЖҮРГЕНІ – АЙҒАҚСЫЗ БОС СӨЗДЕР        Қазақстанның батыс аймағында ғұмыр кешкен өнерпаздың бірі – Жалбырұлы Қожантай  жайлы соңғы кезде қисыны келіспейтін неше түрлі әңгімелер өріп жүр. Мұның басында тұрғандардың бірі – Амандық Көмеков. Бұрында да оның, басқа да кісілердің елді адастыратын негізсіз сөздеріне байланысты нақты дәлелдер келтіріп, «Құлан құдыққа құласа, құрбақа құлағында ойнайды» деген атаумен түзген сын мақаламызды республикалық «Түркістан» газеті (28.09. 2023 жыл) арқылы жұрт назарға ұсынғанбыз-ды. Әлеуметтік желіде Азамат Битан есімді блогердің жуырда жариялаған видео-түсірілімінде А. Көмеков өзінің сол баяғы «әләуләйіне» қайта басыпты. Сөзін ықшамдап берейік, былай дейді ол: «1934 әлде 1936 жылы (?) Мәскеуде өткізілетін

Пікір қалдыру

Электорнды поштаңыз сыртқа жарияланбайды. Белгі қойылған өрісті толтыру міндетті *

Аты-жөні *

Email *

Сайты

Kerey.kz/Керей.кз

Біз туралы:

Тел: +7 7071039161
Email: kerey.qazaq@gmail.com

Kerey.kz тің бұрынғы нұсқасын http://old.kerey.kz тен оқи аласыздар!

KEREY.KZ

Сайт материалдарын пайдаланғанда дереккөзге сілтеме көрсету міндетті. Авторлар пікірі мен редакция көзқарасы сәйкес келе бермеуі мүмкін. Жарнама мен хабарландырулардың мазмұнына жарнама беруші жауапты.

Сайт санағы: