|  |  | 

Жаңалықтар Көз қарас

Жер комиссиясының бүгінгі отырысынан байқағаным。。。

jer talqisiЖер комиссиясының бүгінгі отырысынан байқағаным:

1. Рұқсат етілмеген митингінің әсері.

Отызға жуық белсендінің тұтқындалғаны, кейбіріне қылмыстық іс қозғалғаны, шеруге беттегендердің жаппай қамалғаны текке кетпеген. Алдыңғы митингілердің жалғасы, мамырдың 21-індегі оқиға комиссиядағы халықшылдардың позициясын нығайтқан. Бүгінгі жиынның белсендісі Мұқтар Тайжан “мамырдың 21-інде шеруге шығудың қажеті шамалы, мәселені былай да шешуге тырысамыз” дегені есте. Меніңше халықшылдар комиссияда көзірге айналатын оқиғаға шақырмаса да үндемей қалуы керек еді. Саясаттың заңы солай). Арқасы қозып отырған біраз жұрт Мұқтар Тайжан мен тағы да басқа азаматтар әсіре сақ ұстанымдарын жариялаған соң бәсеңсіді. Соның өзінде комиссиядағы халықшылдар соңғы митингінің ықпалын сезді деп ойлаймын.
Билікті төңкермек болды, пәлен-түген дегенді ішкі істер министрінің өкілі осы жиында тағы қайталады. Мұқтар Тайжан дереу сұрақ қойып еді, өзіңе былай шығып жауап берейін деп жалтарды. Халықшылдар осы мүмкіндікті пайдаланып, мамырдың 21-індегі оқиғаны жақсылап талқыға сала алмады. Тақырыптан ауытқымау үшін митингілер мәселесі мен оған Бас прокуратура берген бағаны комиссия отырысының күн тәртібіне жеке енгізуі керек. 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасынан кейін қазақ ұлтшылдығы туралы Мәскеудегі орталық комитет арнайы қаулы алып, кейін оны арнайы комиссияның күшімен зорға жойғызған. Сол комиссияның басы-қасында жүрген Мұқтар Шаханов отыр ғой комиссияда. Бас прокуратура өз құзыретінен асып, 21 мамырдағы митингке заңи баға емес, тарихта қалатын саяси қаулы шығарды. Сондықтан комиссия бұл мәселені әлі де болса жеке қарауы тиіс. Содан соң, комиссия құрылған кезде мүшелердің қатарында аталған Макс Боқаев пен бір отырыстан кейін шығып кеткен Мақсат Нұрыпбаев комиссияға қайта қосылуы керек. Жігіттерге абақтыда біраз тың ой келген болар.

2. Сәтсіз реформаны мойындау.

Меніңше, бүгінгі отырыста Қазақстанның ауыл шаруашылығы реформасының сәтсіз болғаны алғаш рет жоғары комиссия деңгейінде мойындалды. “Жеңіл мәшине шығарып несіне тыраштандық, неге соқа шығармадық, сол ақшаны ауыл шаруашылығына неге құймадық” деген Айтаханов пен Косаревтердің сөзі болар іс болып кеткеннен кейін “к-тімізге неге қарамадық” дегенді еске түсірді. Автомобиль жасаумен шұғылданып жүрген топ-менеджерлердің «Қазақстан мәшине шығаруды он жылға кеш бастады, ендігісі бос әуре, ақша жеуден өзге түк емес» дегенін өз құлағымен естіген, кезінде дәуірлеген, бүгінде тұралаған ауылда өскен біз сияқтыларға мұндай мойындау өте ауыр естіледі екен. Жиырма бес жыл жазықсыз түрмеде отырып, енді ақталғандай сезімде болдым). Басқа да билікшіл бірнеше спикер “өзіміз де жерді ұқсатар едік” дегенді іліп әкетті. Яғни, өкімет ақшаны рәсуа қылмағанда жер сатамыз ба, жоқ па деп отырмас едік дегенді анық аңғартты. Меніңше бұл, президент Назарбаевтың ауыл шаруашылығына жасаған реформасына өзі құрған комиссияның амалсыздан берген алғашқы ашық бағасы, мойындауы. Енді ауылдан тек кешірім сұрау қалды))
Жалпы бүгінгі отырыста әншейінде шеңберден шыға алмайтын біраз спикерлердің екі ойлы боп, былқылдап қалғанын байқадым. Қанша дегенмен отырыс тікелей эфирден кетіп жатыр дегендей. Елге қарауға да бет керек. Айтпақшы, Азаттықтан өзгелер неге тіке таратпайды осыны, комиссия әмериканыкі емес еді ғой?)).

3. Парламент.

Әншейінде оппозиция мен қоғам белсенділерімен сөйлеспейтін билік Жер комиссиясын құру арқылы өзі құрған парламенттің де түкке тұрмайтынын мойындады. Бүгінгі отырыс – дайын парламент қой. Парламентте жер үшін қып-қызыл айтыс, талас-тартыс, тіпті төбелес болуы керек еді. Депутаттары төбелесетін елдер қырылып қалған жоқ)). Меніңше билік тым болмаса осы Жер комиссиясындағы «халықшылдар» секілді конструктивті саясаткерлер мен белсенділерді парламентке әлі де болса кіргізуі керек. Көрініп тұр, Макс Боқаевтан өзге радикалдары жоқ)). Бұл енді басқа әңгіме, бітпейтін жыр.

Ең бастысы Жер комиссиясындағы халықшылдар «НұрОтанның» дөкейлерімен жиын үстінде, тікелей эфирде тіке сөйлесіп, қаржасып, шайнасса дейміз. Билік дегеніміз – күш. Күшті күштіні ғана сыйлайды. Мұқтар Тайжан сөйлеп отырып, министрлерге қарап «солай ма?» дегенде залда біртүрлі ыңғайсыздық пайда болатынын байқадым. Ешкім бұлай наглый сөйлемеген ғой оларға)).


Асылхан Мамашұлының facebook парақшасынан алынды

Related Articles

  • Герб ауыстыру мәселесі немесе «терістеу синдромы» қалай пайда болды?!

    Еліміздің гербін ауыстыру туралы Президенттің ұсынысы (о баста ұсыныс суретші-дизайнер мамандардан шыққан сияқты) тұтас қоғамда болмағанмен, әлеуметтік желілерде әжептәуір қарсылық тудырды. Бірақ, байыптап қарасақ, бұл қарсылықтың қазіргі гербтің қазақ үшін ерекше қастерлі немесе эстетикалық тұрғыдан мінсіз болуына еш қатысы жоқтығын аңғарасыз. Соңғы уақыттары, ауыр індетпен қатар келген қаңтар трагедиясынан бастап, халық айтарлықтай күйзеліске ұшырады. Қазақстанның еркінен тыс, соғысқа, басқа да себептерге байланысты болып жатқан экономикалық қиындық салдарынан халықтың әл-ауқаты төмендеді. Осының бәрі қазір қоғамда байқалып қалған «терістеу синдромына» түрткі болды. «Терістеу синдромы» – дұрысты да бұрысқа шығаратын, қандай бастамаға болсын қарсы реакция шақыратын құбылыс. Әлеуметтік психологияны зерттеушілердің пайымдауынша, осы құбылысты барынша күшейтіп тұрған фактор – әлеуметтік желілер. Яғни, алдағы уақытта

  • Алматыда аяусыз соққыға жығылған жігіттің видеосы: күдікті ұсталды

    видео кадры Қазнетте аяусыз соққыға жығылған жігіттің видеосы тарады, – деп хабарлайды Tengrinews.kz . Видеода белгісіз адам жігітке бірнеше соққы жасайды. Диалогтан жәбірленушінің қандай да бір қаржылық қарызы бар екені белгілі болады. Кадр сыртындағы дауыс оның басынан ұрмауды сұрайды. Скриншот Алматы полициясы күдіктілерді ұстады. “Зорлық-зомбылықпен өзінше билік ету дерегі бойынша қылмыстық іс қозғалды. Күдікті ұсталып, уақытша ұстау изоляторына қамалды. Сонымен қатар, қылмысқа қатысқаны үшін видеоға түсірген екінші адам да ұсталып, уақытша ұстау изоляторына қамалды. Тергеу жалғасып жатыр”, – деді Алматы ПД баспасөз қызметі.

  • Үздік ойдың үзінділері

    Үздік ойдың үзінділері Арма әлеумет! Мен қазір таза академиялық ғылыми ортада жүрмін. Өзімнің неше жыл бойы жинаған білімімді, оқыған оқуымды, шетелдік тәжірибемді, интеллектуалды қарым-қабілетімді шынайы қолданатын қара шаңырақтың ішінде жүрмін. Алматының бәрінен бөлек мәдени ортасы ерекше ұнады. Алматы қала мен дала дейтін екі ұғымның түйіскен әдемі ортасы екен. Ойлап көрсем мен бақытты перезент, бағы жанған ұрпақ екенмін. Әкем тұрмыс пен жоқшылық, жалғыздықтың тауқыметін әбден тартып еш оқи алмадым, небәрі үш ай оқу оқыдым-, деп менің оқуымды бала күнімнен қадағалады, шапанымды сатсам да оқытам деп барын салды. Ал мектепте бақытты шәкірт болдым. Маған дәріс берген ұстаздарым кілең дарынды, қабілетті кісілер болды. Университетте және шетелде мен тіптен ерекше дарын иелеріне шәкірт болдым.

  • Самат Әбіш қалай “сүттен ақ, судан таза” болып шықты?

    Азаттық радиосы Саясаттанушы Досым Сәтпаев ҰҚК төрағасының бұрынғы бірінші орынбасары, экс-президент Нұрсұлтан Назарбаевтың немере інісі Самат Әбішке шыққан үкім “Қазақстандағы режим болашақты ойламайтынын көрсетті” дейді қазақстандық саясаттанушы Досым Сәтпаев. Сарапшының пайымдауынша, билеуші “элита” жеке істерімен және тасадағыкелісімдермен әуре болып жатқанда елде тағы бір жаңа әлеуметтік жарылысқа әкелуі мүмкін факторлар күшейіп келеді. СаясаттанушыРесей өзінің экономикалық мүдделері мен геосаяси жоспарларын кеңінен жүзеге асыру үшін Қазақстанның ішкі саясатына тікелей әсер етуге тырысып жатуы мүмкін деп те топшылайды. ПУТИН “ҚАУІПСІЗДІК КЕПІЛІ” МЕ? Азаттық: Сонымен ұзақ демалыс алдында осындай үлкен жаңалық жарияланды. Мейрам алдында, 19 наурызда қазақстандықтар мәжіліс депутатының постынан Самат Әбішке шыққан үкім жайлы білді. Мұның бәрінің байланысы бар ма әлде кездейсоқтық па? Досым Сәтпаев: Әңгімені бұл істің құпия

  • Христиан миссионерлерінің құмдағы іздері

    Орыны: Қашқар қ-сы; Жылы: 1933 ж; Аты-жөні: Қабыл Ахонд; Діні: христиан; Түсініктеме: Бұл жігіттің кейінгі есімі Қабыл Ахонд, христиан дінін қабылдаған алғашқы ұйғыр. Кейін діни сеніміне байланысты өлтірілген. Сурет еуропадағы миссионерлік музей архивінде сақтаулы. Аталған музейде жүздеген христиан ұйғыр өкілдерінің суреті сақталған. 1930 жылдары христиан ұйғырларына тұрғылықты мұсылмандар мен әкімшілік билік тарапынан қысым көрсетіле бастаған соң бір бөлімі миссионерлерге ілесіп еуропа елдеріне “һижраға” кетті. Алқисса Христиан әлемінің Қашқарияға баса мән беруі әсіресе Яқұп Бек мемлекеті кезеңінде жаңа мүмкіндіктерді қолға келтірді. 1860-70 жж. Қашқарияның Цин империясына байланысты көңіл күйін жақсы пайдаланған Христиан әлемі Үндістан мен Тибет арқылы Қашқарияға мәдени ықпалын жүргізе бастады. Олардың мақсаты бұл аймақты Ресей империясынан бұрын өз ықпалына

Пікір қалдыру

Электорнды поштаңыз сыртқа жарияланбайды. Белгі қойылған өрісті толтыру міндетті *

Аты-жөні *

Email *

Сайты

Kerey.kz/Керей.кз

Біз туралы:

Тел: +7 7071039161
Email: kerey.qazaq@gmail.com

Kerey.kz тің бұрынғы нұсқасын http://old.kerey.kz тен оқи аласыздар!

KEREY.KZ

Сайт материалдарын пайдаланғанда дереккөзге сілтеме көрсету міндетті. Авторлар пікірі мен редакция көзқарасы сәйкес келе бермеуі мүмкін. Жарнама мен хабарландырулардың мазмұнына жарнама беруші жауапты.

Сайт санағы: