|  | 

Көз қарас

Майғазиев: Өз қандастарымыздың ұрпақтарын өзекке тебетініміз өкінішті

Майғазиев: Өз қандастарымыздың ұрпақтарын өзекке тебетініміз өкінішті

Сәкен Майғазиевты жұрт әнші ретінде ғана емес, елінің өткеніне қарап, болашағы үшін алаңдайтын азамат ретінде жақсы көреді. Үнемі қоғамдық мәселелерге байланысты өз пікірін білдіріп жүретін ол шындықты ашық айтудан жасқанбайды. Бүгін әнші өзге елден оралып, алайда өз елінен пана яки дос таппаған қандастырымыздың жайын қозғады. Әнші Қытайдан, Моңғолиядан келген оралмандарды, сонымен қатар Шымкенттен келген отандастарын көргенде төбе шаштары тік тұрып, жатсынып, бөтенсінетін қазақстандықтарға өз пікірін жеткізді. Бұл туралы Stan.kz хабарлайды.

«АЛЛА бұйыртып, жаңа оқу жылы басталды. Жоғарғы оқу орнына түсіп, жан-жақтан жиналған жалынды жастар жақын танысып, пайдалы білім алуға бел буады. Танысудың сәті келгенде “Қытайдан, Моңғолиядан, Шымкенттен келдім” десе өне бойы өре түрегеліп, төбе шашы тік тұратын ОТАНДАСтарыммен ой бөліскелі отырмын. Алмас Аxметбекұлының “Егер 5 ҚАЗАҚ отырса соның ішіндегі біреуін жек көрсең, “Мен ҚАЗАҚты жақсы көрем” демей-ақ қой. Сен оны ҚАЗАҚ болғандығы үшін ғана жақсы көруің керек…” деген сөзіне риза болдым. Оралмандар туралы əңгіме айтылса, “сатқындар, қашқындар” деп кейіп, кеудедеден итеретін кейбір “көсемдеріміз” тарихқа көз тастаса екен», – деп бастады сөзін Майғазиев.

Хәкім Абайдың даналық сөздерін мысалға келтірген Майғазиев оралмандар үшін қатты алаңдаулы екенін білдірді. Одан бөлек, оралмандардан немесе шымкенттіктерден (Астананы) қызғану нағыз надан, білімсіз адамдардың ісі екендігін айтып өтті.

https://www.instagram.com/p/BKqIjTXBK6W/

“Мен ішпеген у бар ма?!” деп Абай атамыз айтқандай, ҚАЗАҚ көрмеген қорлық бар ма?! Ақтабан шұбырынды, Алқакөл сұлама, ашаршылық, саяси қуғын-сүргін… Бас сауғалап, ҚАЗАҒЫМның атын өшірмеймін, ұрпағымды аштан өлтірмеймін деп, бас ауған жаққа кеткен өз қандастарымыздың ұрпақтарын өзекке тебетініміз өкінішті. Олардың да бабалары ҚАЗАҚ xалқы үшін қасық қаны қалғанша күресті. Қала берді, қылышынан қан тамып тұрған Кеңес Үкіметі кезінде Ресей, Қытай, Моңғолия, Өзбекстан сияқты т.б шекаралас елдерімізге біраз жерлеріміз еніп кетті. Көршілес елдерімізде қаншама билеріміздің, батырларымыздың, бабаларымыздың сүйегі жатыр. Ең болмаса, әруақтарды құрметтейік.

“Қытайдан, Кәрістен, Француздан, Ағылшыннан қызғанбаған Астанаңды шымкенттіктен қызғанасың ба?” деп Бекболат ағамыз айтқандай, өз қандастарымыздан өз елімізді, өз жерімізді қызғанбайық, xалайық. Ол – санасыздық, білімсіздік, надандық. Шынтуайтына келгенде, ҚАЗАҚСТАНда туып-өсіп, суын ішіп, нанын жеп жүрсе де ана тілін, ділін, дінін білмейтін дүбәрәлардан гөрі салт-дәстүрімізді сақтаған оралмандарымның өлсе өлігі артық емес пе?! Өзге ұлт өкілдеріне күлкі болуды, өзімізді өзгенің табанының астына салып беруді доғарайық, достар. “Біріңді, ҚАЗАҚ, бірің дос, Көрмесең істің бәрі бос” деген xәкімнің қанатты сөзін ту етейік, ағайын. АЛЛА тағала ҚАЗАҚСТАНымыздың болашағын жарқын еткей. Құшақтадым!» – деп түйіндеді сөзін Майғазиев.

Сәкенді қолдаған желі қолданушылары: «Аллаға шүкір, осыны айтар ақыры бір қазақ шықты-ау ортаға», «Сәкен бауырымыздың қазақ ретінде өз ұлтының жыртысын жыртқаны дұрыс.Қазақтың қазағы….», «Осыны еститін құлақ, көрер көз болса екен», «Керемет! Асыл ер, ақылды азамат, өнегелі тұлға…», «Айтқаныңыздың бәрі дұрыс аға. Орыстың жазып берген тарихына сенгендер оралмандарды сатқын дейді», – деп жазды желі қолданушылары.

Qazaquni.kz

Related Articles

  • Қазіргі заңнама аясында мемлекеттік тілді қалай дамытуға болады?

    Қазіргі заңнама аясында мемлекеттік тілді қалай дамытуға болады?

    Zhalgas Yertay         Қазақстан билігі мемлекеттік тілді дамыту үшін қатаң шешімдерге барғысы келмейді дейік. Бірақ қазіргі заңнама аясында мемлекеттік тілді қалай дамытуға болады? Соны ойланып көрейік. Қазақ тілін дамыту жайын айтқан кезде Қазақстан билігі қоғамды екіге бөледі. Бірі – тілді дамытудың радикал шешімдерін ұстанады, екінші жағы – қазіргі статус-квоны сақтағысы келеді, яғни ештеңе өзгертпей-ақ қояйық дейді. Бірақ екі жолды да таңдамай, ортасымен жүруді ұсынып көрсек қайтеді!? Батыл қадамдарға барайық, бірақ ол радикал жол болмасын. Қазақ тілін күшпен емес, ортаны дамыту арқылы күшейтсек болады. Яғни адамдар тілді үйреніп әуре болмай-ақ, халық жай ғана қазақ тілі аясында өмір сүруді үйренсін. Негізгі ой осы. Біз осы уақытқа дейін адамдар ортаны

  • Елдес Орда, тарихшы: «Түркістан» атауын қолдану – аймақтағы жұмсақ күш позициясын нығайту тәсілі

    Елдес Орда, тарихшы: «Түркістан» атауын қолдану – аймақтағы жұмсақ күш позициясын нығайту тәсілі

    Фото ашық дереккөздерден алында Өткен аптада Түркияның ұлттық білім министрлігі мектеп бағдарламасына «Түркістан» деген терминді енгізген еді. Шетел басылымдарының жазуынша, бұл атау енді «Орталық Азия» ұғымының орнына қолданылмақ. Білім министрі Юсуф Текин жаңа атау түркі әлемінің бірлігін қамтамасыз етуге бағытталғанын айтады. Оның сөзінше, үкімет оқу бағдарламасынан империялық мағынасы бар географиялық атауларды алып тастамақшы. Ең қызығы, «Түркістан» аумағына Қазақстаннан бөлек, Қырғызстан, Өзбекстан, Түркіменстан мен Тәжікстан жатады екен. Сондай-ақ кейбір басылымдар бұл терминнің Қытайдың батысында орналасқан Шыңжан өлкесіне қатысы барын да атап өтті.  Кейбір ғалымдар «Орталық Азия» термині колониализмнен қалғанын жиі атап жүр. ХХ ғасырдағы әлемдік академиялық ғылымды сол кездегі ірі империялар қалыптастырғандықтан, бүгінде мұндай терминдер мен атаулар халық санасына әбден сіңіп

  • АБАҚ АНА ЖӘНЕ ТАСБИКЕ АНА

    АБАҚ АНА ЖӘНЕ ТАСБИКЕ АНА

    Мәми би Жұртбайұлының шежіресінде айтылуынша Керей ұлысының арғы тегі – Шеп, Сеп, Байлау, Қойлау, Елдей, Көлдей, Изен, Жусан секілді тайпалардан таралады екен. Аталған тайпалардың біразы ескі тарих беттерінен кездессе, енді бір бөлімі қазірге дейін Керей руындағы аталардың есімі ретінде аталып келеді. Мұның бір себебін арғы тарихтағы аталардың аты өшпесін деп кейінгі ұрпақтарының аталар атын қайта жаңғыртып қойған дәстүрінен қарау керек. Абақ атауына келсек, арыда Керей ханзадалары мен ханышаларының арасында Абақ, Абақберді, Абахан, Абақтай, Абақай, Абақ бике сынды есімдер болған. Сол ата-апаларының жолын жалғаған, тозып кеткен Керей елінің басын қосып, оған әз ана болған Абақ есімді қасиетті ана өмірде болған адам. Қазақ тарихында ру атына айналған әз аналар аз болмаған. Көрнекті жазушы,

  • ТАРИХ ҒЫЛЫМЫ ҚАЗІР ЭЗОТЕРИКАЛЫҚ ТОПТАРДЫҢ  МЕНШІГІНДЕ

    ТАРИХ ҒЫЛЫМЫ ҚАЗІР ЭЗОТЕРИКАЛЫҚ ТОПТАРДЫҢ  МЕНШІГІНДЕ

         Шығыстанушы-тарихшы Өмір Тұяқбайдың бұрында да «Қазаққа қандай тарих керек? Тәуелсіздік кезеңінде жасалған тарихи мистификациялар хроникасы» деп аталатын мақаласын  (22.05. 2025. Zhasalash.kz) оқып ем. Риза болғам. Жақында Ө. Тұяқбайдың «Қазақстанда тарихи бұрмалаулар мен мифтерге тосқауыл қоюдың жолдары» (02.10. 2025. Zhasalash.kz) атты тағы бір мақаласымен және таныстық. Өте өзекті мәселені көтеріпті. Тарихта орын алып жүрген жағымсыз жайттар турасында ой толғапты. Журналистерді, блогерлерді айыптапты. Тарихтан арнайы кәсіби дайындығы жоқ, бәрін бүлдіріп болды деп.  Келеңсіздікті тоқтатудың нақты жолдарын ұсыныпты. Бұған да көңіліміз бек толды. Әйтсе де тарихты бұрмалауға, өз өтіріктерін насихаттауға тек журналистер мен блогерлер ғана емес, «арнайы кәсіби дайындығы бар» «тарихшылардың» да «зор үлес» қосып жатқанын баяндап, айтылған пікірді одан әрі өрбітіп, жалғастырайық.

  • ЖАЛБЫРҰЛЫ ҚОЙБАС ЖАЙЫНДАҒЫ КҮМӘНДІ КӨҢІРСІК ӘҢГІМЕЛЕР

    ЖАЛБЫРҰЛЫ ҚОЙБАС ЖАЙЫНДАҒЫ КҮМӘНДІ КӨҢІРСІК ӘҢГІМЕЛЕР

                          1. АМАНДЫҚ КӨМЕКОВТІҢ АЙТЫП ЖҮРГЕНІ – АЙҒАҚСЫЗ БОС СӨЗДЕР        Қазақстанның батыс аймағында ғұмыр кешкен өнерпаздың бірі – Жалбырұлы Қожантай  жайлы соңғы кезде қисыны келіспейтін неше түрлі әңгімелер өріп жүр. Мұның басында тұрғандардың бірі – Амандық Көмеков. Бұрында да оның, басқа да кісілердің елді адастыратын негізсіз сөздеріне байланысты нақты дәлелдер келтіріп, «Құлан құдыққа құласа, құрбақа құлағында ойнайды» деген атаумен түзген сын мақаламызды республикалық «Түркістан» газеті (28.09. 2023 жыл) арқылы жұрт назарға ұсынғанбыз-ды. Әлеуметтік желіде Азамат Битан есімді блогердің жуырда жариялаған видео-түсірілімінде А. Көмеков өзінің сол баяғы «әләуләйіне» қайта басыпты. Сөзін ықшамдап берейік, былай дейді ол: «1934 әлде 1936 жылы (?) Мәскеуде өткізілетін

Пікір қалдыру

Электорнды поштаңыз сыртқа жарияланбайды. Белгі қойылған өрісті толтыру міндетті *

Аты-жөні *

Email *

Сайты

Kerey.kz/Керей.кз

Біз туралы:

Тел: +7 7071039161
Email: kerey.qazaq@gmail.com

Kerey.kz тің бұрынғы нұсқасын http://old.kerey.kz тен оқи аласыздар!

KEREY.KZ

Сайт материалдарын пайдаланғанда дереккөзге сілтеме көрсету міндетті. Авторлар пікірі мен редакция көзқарасы сәйкес келе бермеуі мүмкін. Жарнама мен хабарландырулардың мазмұнына жарнама беруші жауапты.

Сайт санағы: