Бәрі жақсы дегенмен бары ақсауда
2018 жылы еліміздегі үш бірдей МӨЗ жаңаландырудан өтіп, толық жаңғырды деп
жарияланды. Енді олар елімізді мұнай өнімдерімен толықтай қамтамасыз ететін болды деп
бөркімізді аспанға аттық. Ресми деректер ішкі рыногымыз бензинмен -93,2., дизельді
отынмен -91,1пайызға отандық өніммен қамтамасыз етіледі деп жариялады. Энергетика
министрлігі тіпті Ресейден сатып алынатын дизельді отын көлемі 40 мың тоннаға дейін
азайып, ал авиациялық керосин мүлде алынбайтынын да айтып қуантты.
Осындай қуанышты хабарлар болып жатқанымен оның ішкі сырлары басқа болып
шықты. Оны Мәжілістегі «Халықтық коммунистер» фракциясы ашып отыр. Фракция
жетекшісі Айқын Қоңыров авто отын өндірісі осылай артты деп жақсы хабар
таратқанымызбен жаздық дизельді отынның бағасы 21.9%, ал қыстық дизельді отынның
бағасы 26.2% артқанын айтады. Ішкі рыноктың сұранысы толық өтеліп жатса отынның
бағасы да тұрақты болуы керек еді ғой. Халық тұтынатын барлық тауарлар негізінен
осындай отын жағатын автокөліктермен тасымалданады. Ал оның бағасы қолдан өсіріліп
отыр. Енді отын бағасы өскен соң тарифтер де артып, бағаның өсімі бірден 31,8%-ға
жетті, дейді ол. Шынында, нағыз парадокс дейтін жағдай.
А.Қоңыров өзінің жаңа премьер-министр А.Маминге жасаған депутаттық
сауалында осы мәселеге назар аударып, дизельді отынға салынатын акцизді төмендетуді
және оның сыртқа тасымалдануына бақылау жасауды ұсынды. Үкіметтің жаңа
басшысының қолынан халыққа жақсылық жасау келу-келмеуі осындайдан көрінеді. Егер
ол дизельді отынның бағасын түсіре алса, тауарлардың өзіндік құны да азайып, барлық
баға да түсуі мүмкін…
С.ЕЛЕУ, сарапшы
kerey.kz
Пікір қалдыру