|  | 

Езутартар

ҚОРДАЙ мен БОРБАЙ

кордайМарат Токашбаев

Менің Әділбай Жаниязов деген рухани жақын адай інім бар. (Иә,иә, тап сол, «Гауһартасты» айтатын дударбас сері). Ұзақ жылдардан бері қолымнан келгенше қамқорлық жасап жүремін. Өзі Айды қолыңа алып беретін асаба, әуенімен жүрек қылын шертетін әнші, мықты музыкант, сырбаз сазгер, әруақты домбырашы, әзілдерін қосып айналасына шуақ шашып отыратын әңгімешіл. Мінезі бар, міні кем азамат. Аяқ астынан тауып сөйлегенде орысты омақастырып, қазақты қақалдырып жібереді. Соның бір әңгімесі есіме түсіп кетті.

Былтыр Әділбайды Қордайдағы дулат-жаныстар тойға шақырып асаба етеді. Тойда жаныстардың шортик киген, жалаңаш сандары сыртқа тепкен бірнеше келіні қызмет етіп жүріпті. Тойдың соңына таман қызды-қыздымен той иелері «Үлкен бір атаның баласысың. Енді мына дастарханға сен бер батаны!» десе керек. Сонда Әділбай Тобыш:
«Қазақтың Қордайы аман болсын,
Қазақты киіндірген базар – қырғыздың Дордайы аман болсын,
Мына тойда шорт киіп қызмет еткен,
Келіндердің борбайы аман болсын!», – деп бата беріп жіберіпті.

facebook парақшасынан

Related Articles

  • «Джуан колбасаны джонып джеп джатырсыңдар ма?»

    Қалтай Мұхамеджанов ағамыз жұмысқа келгенде: – Қалай, джігіттер, джағдайларың джақсы ма? – дейтін сол кезде «ж»-ға «д»-ны қосып айтатындарды кекетіп. Бір күні «Араның» жауапты хатшысы, марқұм Сайлаубек Жұмабековтің бөлмесінде жұмыстың соңында кішігірім «жетім қыздың» тойын жасап жатқанбыз. – Есікті жаптыңыз ба? – деген сұрағыма «қорықпа, қатырдым» дегендей Сәкең екі көзін бірдей жұмып, басын шұлғып, бас бармағын қайқайта шошайтты. Апыл-ғұпыл боп жатқанымызда кенет есік сарт етіп ашылды да, ар жағынан Қал-ағаң көрінді. Не істерімізді білмей қатты сасқалақтадық. Ауыздағыны жұта алмай, қақалып-шашалып тұрған пұшайман түрімізді көріп, Қал-ағаң сыр алдырмай әдеттегідей қалжыңға басты. – Қалай, джігіттер, джуан колбасаны джонып джеп джатырсыңдар ма? – деді түк болмағандай газет-дастарханымыздағы шала туралған, шынында, жуандау шұжыққа көзін

  • ҚУ- ҚУ, ДУ- ДУ

    Жұмат ӘНЕСҰЛЫ ҚУ- ҚУ, ДУ- ДУ ( Жұматтың әзілдері мен қалжыңдары)   «Беті бес елі қалың ұятсыз өсекші арамызда жүр екен ғой!» Ауылдағы жаңалықтарды үйден үйге жеткізіп отыратын бір ақ әйел бар. Оны жұрт “Қаражорға” деп атайды. Aуылға бір “жаңалық тараса “Кім айтыпты” деп сұрағанда, “Қаражорға” айтты” десе, бітті, “Ә,ә! Қаражорға айтса, қалт айтпайды” дейді екен жұрт. Содан ойда жоқта Қаражорғаға бір бәсекелес шығады. Соңғы кезде көрші қаладан жеткен “жаңалықтар” пайда бола бастайды. Сосын Қаражорға өзінен басқада “жаңалық” айтушыны іздеп, көршісінен: “Кім айтып жүр бұл әңгімені?” деп сұрайды. Көршісі: “Ауылсоветтің қатыны жексенбі сайын қалаға барып келеді, сол айтты” десе, Қаражорға: “Көтек! Беті бес елі қалың ұятсыз өсекші өзіміздің арамызда жүр

  • ОПАСЫЗ БЕН ИБАЛЫНЫҢ ҰЯТЫ.

    (Шедевр емес,ертеден бар аңыз ғой, шыдамдылық танытып, оқып шықсаңыз деген өтініш) ОПАСЫЗ бен ИБАЛЫНЫҢ ұяты кездесіп қалыпты. – Қалайсың? – дейді ибалының ұяты. – Сұрама! – деп, екінішісі еңіреп жіберіпті. – Менің ием ұятты ұмытты. Өзінен басқаны ойлауды қойды. Сезім дегеннің бәрін жерлеп, өзгенің қамын ойлау дегенмен жұмысы жоқ, қарыны тоқтық, көйлегі көктік қана көксегені. Өзгені өкшемен езіп, кеудесін жаншып, басынан аттап кету оған түк емес. Өле аламй жүрмін! – Жүрегін жібітіп, санасын сыйпалап көрмедің бе? – Әбден тырыстым. Байқатпай жақсылық пен жамандықтың парқын айырар кітаптарды да тықпалап көрдім. Иманды, салауатты адамдармен де жолықтырдым. Пайда жоқ! Керісінше, ашкөздігі асқынып, зұлымдығы ушығып кетті. Оның бетіне де, артынан да айтылған «Ұятсызсың!» –

  • “Шымкентский вариант”, “Жабайы батыс” пен “Найман”: Еліміздегі жаттанды пікірлер қандай?

    Халық арасында кең байтақ Қазақстанның әр аймағына тән қатып қалған қағида қалыптасқан. Бұл біржақты пікірлерді күнделікті құлағымыз шалады. NUR.KZ порталы оқырмандарына қазақстандықтардың санасына сіңіп кеткен түрлі стереотиптерді ұсынады. «Шымкентский вариант» Facebook арқылы бөлісуВконтакте бөлісті ФОТО: МАҚСАТ ШАҒЫРБАЕВ Шымкент туралы ел арасында неше түрлі әңгімелер айтылады. «Шымкентский вариант», «шымкенттік келіндер», «Шымкент – Техас», «Мәселені шымкентше шешіп тастау» деген сөздерді жиі естиміз. Шымкенттіктерді өзгелерден пысық әрі қу деп санау жұрттың санасына әбден сіңіп алған. Қазақстанның басқа аймақтарының тұрғындары шымкенттіктердің жүрмейтін жері жоқ деп ойлайды. Олар шымкенттіктердің қай жерге көшіп барса да, тез үйренісіп кететінін алға тартады. «Картопты сүйіп жейтін Нарынқол» Facebook арқылы бөлісуВконтакте бөлісті ФОТО: ALASHAINASY.KZ Алматы облысы Райымбек ауданына қарасты ауылды бүкіл Қазақстан

  • Бөгенбай батырдың үш те төрт фотосы табылды десе де сене беретін сияқтымыз…

    “Қытай қазақтарының архивінен табылған Қабанбай бабамыздың таза бейнесі” деп бір сайт батырдың суретін жариялапты.450 адам лайк басып, пәленбай адам пікір жазыпты. Бір адам ғана фотоға күмән келтірген екен. Қалғандары “батыр бабамыз иманды болсын, қайран бабам-ай, тырнағыңа татымаймыз-ау, Қытайда талай сурет сақтаулы тұр екен” деп тамсаныпты. Сурет пе, фото ма, қай қазақтың архиві деп ешкім сұрамапты.Бөгенбай батырдың үш те төрт фотосы табылды десе де сене беретін сияқтымыз:) Асылхан Мамашұлының  facebook  парақшасынан алынды

Пікір қалдыру

Электорнды поштаңыз сыртқа жарияланбайды. Белгі қойылған өрісті толтыру міндетті *

Аты-жөні *

Email *

Сайты

Kerey.kz/Керей.кз

Біз туралы:

Тел: +7 7071039161
Email: kerey.qazaq@gmail.com

Kerey.kz тің бұрынғы нұсқасын http://old.kerey.kz тен оқи аласыздар!

KEREY.KZ

Сайт материалдарын пайдаланғанда дереккөзге сілтеме көрсету міндетті. Авторлар пікірі мен редакция көзқарасы сәйкес келе бермеуі мүмкін. Жарнама мен хабарландырулардың мазмұнына жарнама беруші жауапты.

Сайт санағы: