|  |  | 

Көз қарас Әлеумет

Талғат Мамашев пен Ғалым Мұтановтың назарына! Сіздер рухани мешеу адамды қолдайсыздар ма?

Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-дың ректоры Ғалым Мұтановқа

Дүниежүзі қазақтары қауымдастығы төрағасының бірінші орынбасары Талғат Мамашевке

sss-mamashev-349x218_cРектор_КазНУКеше ғана Елбасының тікелей тапсырмасымен, күллі Қазақстан халқының қолдауымен елімізде «Алғыс айту күні» тойланғаны баршамызға белгілі. Алайда дәл осы мерекенің қарсаңында “жер астынан жік шықты, екі құлағы тік шықты”. Бұған дейін Талғат Мамашев мырза, өзіңіз басқарып отырған қауымдастықтың ғылыми бөлімін басқарған, Ғалым Мұтанов мырза, сіздің қол астыңызда істейтін білдей бір доктордың ел арасына жік салуын қалай түсінуге болады?

mendikulovaБір кезде Дүниежүзі қазақтар қауымдастығында қызмет атқарып, шеттен келген қандастарымыздың жай-күйіне қаныққан Гүлнар Меңдіқұлованың айтып отырған сөзі мынау. Сонда ол кісінің диаспорада істей жүріп, Атажұртын аңсап келген қандастарымыздың жан-дүниесін түсіне алмағаны ма? Әлде сіздерде мамандар осылай жетіле ме?

Еліміздің бетке ұстар білім ордасында, Қазақ білімінің қара шаңырағында Гүлнар секілді рухани сауатсыз, ел мұңына, қандастың жан-дүниесіне мешеулікпен қарайтын маманның қызмет атқаруы қалай? Әлде сіздердің қарамақтарыңызда қызмет атқаратын доктор, профессорлардың ұлт жайлы не деп жатқаны маңызды емес пе? «Есіктен ергеншек кетсе, иттен ұят кетеді» дейді қазақ. Әзір бүгін қазақтың есігінен ергеншек кете қойған жоқ еді ғой…

Құрметті ел назарында жүрген ағалар, ел ішіне іріткі салып, аз қазақтың ара жігін ажыратып отырған Гүлнар Меңдіқұлова ханымның сөзіне сіздер жауап бересіздер ме, әлде “оралмантанушы” апайымыз өзі көпшіліктен кешірім сұрай ма? Бірдің кесірі мыңға тимесін десеңіздер, бұндай бассыздыққа жол берген тарихшы ханымды жауапгершілікке тартқандарыңыз жөн болар. Әлде сіздер мемлекеттік тілді менсінбейтін, қазақты өз ара қырқыстыруға құштар, рухани мешеу адамды қолдайсыздар ма?

Ата жұртқа алыстағы ағайынның басын біріктіру Елбасы – Нұрсұлтан Әбішұлының тікелей бастамасы, сол кісінің арнайы тапсырмасы екенін жақсы білесіздер. Ал өз кезегінде Нұрсұлтан Назарбаев шеттен кім келсе де құшақ жая қарсы алуды мақсат тұтты. “Атажұртым шақырды, ашты есігін” деп аңқылдап жеткен ағайынның аяғынан шалуды Гүлнар секілді “шала молла дінбұзарларға” тапсырдыңыздар ма?

Қалай дегенмен де, Президентіміздің тікелей тапсырмасымен, қолдауымен Қазақ елінің кетігін бүтіндеп, кемтігін толтыру үшін шеттен келіп жатқан қандастарымызды көзге шыққан сүйелдей көруді тоқтататын уақыт болды. Бұны сіз боп, біз боп қолға алмасақ, басқа ешкім де істемесі анық.

Ендеше, ел сыйлаған жақсы ағалар, Гүлнар Меңдіқұлованың көпшіліктен кешірім сұрауын талап етемін!

Гүлнар Меңдіқұлованың кім екенін білгілеріңіз келсе оның шынымен не істеген адам екенін талдап жазған Жәди Шәкенұлының мақаласын осы жерден оқуларыңызға болады. Ал біз шала бүлініп, жоқтан өзгеге аттандап отыр деп ойласаңыздар, Гүлнар ханымның “Караванға” берген сұқбатының қысқаша мазмұныны мына жерден оқуларыңызға болады.

“Қазақ үні” ақпараттық порталының Бас редакторы Ержан Жаубай.

qazaquni.kz

Related Articles

  • Герб ауыстыру мәселесі немесе «терістеу синдромы» қалай пайда болды?!

    Еліміздің гербін ауыстыру туралы Президенттің ұсынысы (о баста ұсыныс суретші-дизайнер мамандардан шыққан сияқты) тұтас қоғамда болмағанмен, әлеуметтік желілерде әжептәуір қарсылық тудырды. Бірақ, байыптап қарасақ, бұл қарсылықтың қазіргі гербтің қазақ үшін ерекше қастерлі немесе эстетикалық тұрғыдан мінсіз болуына еш қатысы жоқтығын аңғарасыз. Соңғы уақыттары, ауыр індетпен қатар келген қаңтар трагедиясынан бастап, халық айтарлықтай күйзеліске ұшырады. Қазақстанның еркінен тыс, соғысқа, басқа да себептерге байланысты болып жатқан экономикалық қиындық салдарынан халықтың әл-ауқаты төмендеді. Осының бәрі қазір қоғамда байқалып қалған «терістеу синдромына» түрткі болды. «Терістеу синдромы» – дұрысты да бұрысқа шығаратын, қандай бастамаға болсын қарсы реакция шақыратын құбылыс. Әлеуметтік психологияны зерттеушілердің пайымдауынша, осы құбылысты барынша күшейтіп тұрған фактор – әлеуметтік желілер. Яғни, алдағы уақытта

  • Үздік ойдың үзінділері

    Үздік ойдың үзінділері Арма әлеумет! Мен қазір таза академиялық ғылыми ортада жүрмін. Өзімнің неше жыл бойы жинаған білімімді, оқыған оқуымды, шетелдік тәжірибемді, интеллектуалды қарым-қабілетімді шынайы қолданатын қара шаңырақтың ішінде жүрмін. Алматының бәрінен бөлек мәдени ортасы ерекше ұнады. Алматы қала мен дала дейтін екі ұғымның түйіскен әдемі ортасы екен. Ойлап көрсем мен бақытты перезент, бағы жанған ұрпақ екенмін. Әкем тұрмыс пен жоқшылық, жалғыздықтың тауқыметін әбден тартып еш оқи алмадым, небәрі үш ай оқу оқыдым-, деп менің оқуымды бала күнімнен қадағалады, шапанымды сатсам да оқытам деп барын салды. Ал мектепте бақытты шәкірт болдым. Маған дәріс берген ұстаздарым кілең дарынды, қабілетті кісілер болды. Университетте және шетелде мен тіптен ерекше дарын иелеріне шәкірт болдым.

  • Самат Әбіш қалай “сүттен ақ, судан таза” болып шықты?

    Азаттық радиосы Саясаттанушы Досым Сәтпаев ҰҚК төрағасының бұрынғы бірінші орынбасары, экс-президент Нұрсұлтан Назарбаевтың немере інісі Самат Әбішке шыққан үкім “Қазақстандағы режим болашақты ойламайтынын көрсетті” дейді қазақстандық саясаттанушы Досым Сәтпаев. Сарапшының пайымдауынша, билеуші “элита” жеке істерімен және тасадағыкелісімдермен әуре болып жатқанда елде тағы бір жаңа әлеуметтік жарылысқа әкелуі мүмкін факторлар күшейіп келеді. СаясаттанушыРесей өзінің экономикалық мүдделері мен геосаяси жоспарларын кеңінен жүзеге асыру үшін Қазақстанның ішкі саясатына тікелей әсер етуге тырысып жатуы мүмкін деп те топшылайды. ПУТИН “ҚАУІПСІЗДІК КЕПІЛІ” МЕ? Азаттық: Сонымен ұзақ демалыс алдында осындай үлкен жаңалық жарияланды. Мейрам алдында, 19 наурызда қазақстандықтар мәжіліс депутатының постынан Самат Әбішке шыққан үкім жайлы білді. Мұның бәрінің байланысы бар ма әлде кездейсоқтық па? Досым Сәтпаев: Әңгімені бұл істің құпия

  • Христиан миссионерлерінің құмдағы іздері

    Орыны: Қашқар қ-сы; Жылы: 1933 ж; Аты-жөні: Қабыл Ахонд; Діні: христиан; Түсініктеме: Бұл жігіттің кейінгі есімі Қабыл Ахонд, христиан дінін қабылдаған алғашқы ұйғыр. Кейін діни сеніміне байланысты өлтірілген. Сурет еуропадағы миссионерлік музей архивінде сақтаулы. Аталған музейде жүздеген христиан ұйғыр өкілдерінің суреті сақталған. 1930 жылдары христиан ұйғырларына тұрғылықты мұсылмандар мен әкімшілік билік тарапынан қысым көрсетіле бастаған соң бір бөлімі миссионерлерге ілесіп еуропа елдеріне “һижраға” кетті. Алқисса Христиан әлемінің Қашқарияға баса мән беруі әсіресе Яқұп Бек мемлекеті кезеңінде жаңа мүмкіндіктерді қолға келтірді. 1860-70 жж. Қашқарияның Цин империясына байланысты көңіл күйін жақсы пайдаланған Христиан әлемі Үндістан мен Тибет арқылы Қашқарияға мәдени ықпалын жүргізе бастады. Олардың мақсаты бұл аймақты Ресей империясынан бұрын өз ықпалына

  • Демографиялық сараптама

    1-ші сурет қазақтар; Демографиялық ахуал 1949-2020 жж. аралығын салыстырмалы көрсеткен. 1949 жылға дейін, атап айтқанда коммунистік қытай үкіметі орнағанға дейін Шынжаң өлкесінің солтүстік бөлігінде қазақтар, оңтүстік бөлігі Қашқарияда ұйғырлар басым санды ұстады. 1951-54 жылдары ұлттық межелеу кезінде орталық үкімет құрған комиссия сараптамасы бойынша ұлттық автономиялық территорияны анықтау мына екі бағытта жүргізілді. Олар: БІРІНШІ, ұлттық автономияны межелеу бойынша оның атауын тұрақтандыру. Осы бойынша үш атау ұсынылды: *ШЫғыс Түркістан автономиялық федерациялық респубиликасы; *Ұйғырстан автономиялық респубиликасы; *Шынжаң автономиялы респубиликасы. ЕКІНШІ, автономияның әкімшілік тұрпатын анықтау; Осы бойынша: *Федерециялық тұрпат; *Автономиялық облыс және окург тұрпат; *Аймақ және аудан дәрежелі автономиялық окург тұрпаты. Межелеу комиссиясы аталған екі бағытта сараптама нәтижесін қорытындылады. Комиссия қорытындысы бойынша Шынжаң өлкесінің

Пікір қалдыру

Электорнды поштаңыз сыртқа жарияланбайды. Белгі қойылған өрісті толтыру міндетті *

Аты-жөні *

Email *

Сайты

Kerey.kz/Керей.кз

Біз туралы:

Тел: +7 7071039161
Email: kerey.qazaq@gmail.com

Kerey.kz тің бұрынғы нұсқасын http://old.kerey.kz тен оқи аласыздар!

KEREY.KZ

Сайт материалдарын пайдаланғанда дереккөзге сілтеме көрсету міндетті. Авторлар пікірі мен редакция көзқарасы сәйкес келе бермеуі мүмкін. Жарнама мен хабарландырулардың мазмұнына жарнама беруші жауапты.

Сайт санағы: